پاسداشت شهدای اطلاعات و عملیات گیلان

چهاردهمین یادواره شهدای اطلاعات و عملیات گیلان و اربعین روز خاکسپاری شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در گلزار شهدای رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۸۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

پاسداشت شهدای اطلاعات و عملیات گیلان

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،مشاوره عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با تبیین مقام شامخ شهدا گفت: دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به برکت خون شهداست. 

 

سردار رضا صادقی با اشاره به رشادت‌های شهدای اطلاعات و عملیات افزود: شهیدان و جانبازان این عرصه برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب مسئولیت دشواری انتخاب کردند. 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به رغم دارا بودن سرویس اطلاعاتی قوی و سامانه‌های دفاعی در جنگ با حماس شکست خورده و برای انتقام به غزه و مردم بی دفاع حمله کرد و با زیر پا گذاشتن ارزش‌های انسانی ۲۳هزار کودک و زن را به خاک خون کشید. 

 

مشاوره عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه باید قدردان انقلاب و شهدا باشیم افزود: هرجایی که مسیر حق و حقیقت را نتوانستیم پیدا کنیم خداوند شهدا را بعنوان ستارگان راهنما در سرمان قرار داده است.

 

سردار رضا صادقی گفت: انقلاب اسلامی نهالی بود که کاشته شد، بالا آمد و با تمام فشار‌ها خود را حفظ کرده و رشد کرده و موجبات تعجب همگان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار