خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد

كشف و ضبط 22 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از کشف و ضبط 22 دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در تبریز و خسروشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۶۸
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباس حسامی با بیان اینکه فعالیت این مزارع موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می شود اظهار کرد: به منظور مقابله با این موضوع شرکت اقدامات قابل توجهی را انجام می دهد، اما مشارکت مردمی یکی از راهکارهای اساسی پیشگیری از فعالیت این مراکز بوده و مردم می توانند در صورت مشاهده چنین مراکزی موضوع را به مرکز فوریت های برق 121 گزارش دهند.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش هایی مبنی بر فعالیت مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در شهر تبریز و خسروشاه پس از مکاتبات و کسب دستورات، اقدامات لازم به منظور جمع آوری این مرکز انجام شد.

حسامی با بیان اینکه با تلاش همکاران شرکت 22 دستگاه استخراج رمز ارز با توان مصرفی 170 کیلووات کشف و ضبط شد افزود: از مجموع دستگاه های جمع آوری شده 6 مورد توسط واحد برق های غیرمجاز شرکت با همکاری دفتر حراست و امور محرمانه شرکت در محدوده امور باغمیشه و 5 دستگاه دیگر با همکاری پلیس امنیت اقتصادی در محدوده امور روشنایی تبریز کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۱ دستگاه استخراج رمز ارز دیگر با همکاری مدیریت برق خسرو شاه و کلانتری در جاده تازه کند کشف و ضبط شد.


ارسال نظرات