خبرهای داغ:
حجت الاسلام تیموری در گفتگو با بسیج خبر داد

اعزام ۲۶۰ نفر از طلاب و روحانیون استان همدان به سرزمین‌های نور جنوب کشور

همدان-مسئول سازمان بسیج طلاب استان همدان اعزام ۲۶۰ نفر از طلاب و روحانیون استان همدان به سرزمین‌های نور و حماسه در جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۷۹
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸

حجت الاسلام محسن تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اردوی راهیان نور اظهار کرد: ایشان می‌فرمایند «من از این حرکت راهیان نور - که چند سال است بحمدالله روزبه‌روز هم در کشور توسعه پیدا کرده - بسیار خرسندم و این حرکت را حرکت بسیار بابرکتی می‌دانم».

وی افزود: با توفیق الهی و استعانت از خون شهداء، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه استان همدان در دو بعد در حرکت عظیم راهیان نور و زیارت جبهه‌های حق علیه باطل شریک و سهیم است.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان همدان گفت: بعد اول تامین روحانیون کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات که با ایجاد بانک اطلاعاتی روحانیون تبلیغی در سازمان بسیج طلاب استان، ظرفیت بسیار خوبی در اختیار عزیزان قرار دادیم و بعد دوم نیز اعزام طلاب و روحانیون به سرزمین‌های جهاد و رشادت به عنوان زائر طلبه است.

وی ادامه داد: اعزام طلاب و روحانیون به این سفر علاوه بر رشد معنوی و بصیرتی برای زائر، این تجربه را در اختیار طلاب و روحانیون قرار می‌دهد که در سفرهایی که به عنوان روحانی کاروان مشرف می‌شوند به محیط، مسیر، خاطرات و... آشنا باشند و در امر تبلیغ موفقیت بیشتری داشته باشند.

تیموری عنوان کرد: امسال نیز با همکاری حوزه علمیه برادران استان همدان تعداد ۲۶۰ نفر از طلاب و روحانیون استان همدان را در قالب یک کاروان و ۶ اتوبوس از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ دی ماه به سرزمین‌های نور و حماسه در جنوب کشور اعزام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بازدید از نمایشگاه پیشرفت‌های هوافضا در اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز، موزه و مسجد جامع خرمشهر، یادمان شهدای عملیات کربلای۴، یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای طلائیه، یادمان شهدای هویزه، کانال کمیل، یادمان شهدای فتح المبین و زیارت حضرت دانیال نبی(ع) از برنامه‌های این سفر معنوی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار