جانشین فرمانده سپاه‌الغدیر یزد در بسیج تاکید کرد:

اهمیت اساتید در آگاه‌سازی جامعه نسبت به انتخابات

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج گفت: نقش اساتید دانشگاهی آگاهی‌بخشی جامعه نسبت به انتخابات را نباید نادیده گرفت.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۷۸
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حمیدرضا محدث در دومین جشنواره استانی «شهید دکتر مصطفی چمران» با بیان اینکه الگوی تمام اساتید کشور شهید چمران است، گفت: شهید چمران الگویی است که قابلیت تکثیر شدن را دارد و باید شاخص‌ها و ویژگی‌های این شهید بزرگوار متبلور در آحاد اساتید کشور شود.

وی افزود: بسیج به فرمایش رهبر انقلاب یک نیروی کارآمد برای تمام عرصه‌ها و میدان‌ها است، اما متاسفانه نگاه مردم به بسیج نگاهی امدادی است.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج تصریح کرد: در حوزه راهبردی بسیج هر گروه تخصصی مشغول به فعالیت هستند که این گروه‌ها شامل گروه‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، علوم تحقیقات و فناوری و ... است.

وی با بیان اینکه با هم‌افزایی و خرد جمعی نیز بسیج کمک‌حال دستگاه‌های مختلف است، عنوان کرد: در حوزه گردشگری تلاش شد تا جوانان مستعد و مسلط به چند زبان زنده دنیا را استعدادیابی کنیم تا در این زمینه بتوانیم برنامه‌های کمک‌کننده به حوزه گردشگری را اجرایی کنیم.

محدث عنوان کرد: طرح‌های مختلفی در حوزه مدیریت، نجات ۲۰ فرزند سالم توسط موسسه «نفس» و جلوگیری از سقط جنین، طرح‌های مرتبط با حوزه اقتصادی در استان و ... بیانگر این است که بسیج در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سازندگی و سایبری و ... با استفاده از اقشار مختلف حضور فعال دارد.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: بیشترین تاکید مقام معظم رهبری در سخرانی‌هایشان بر مسئله انتخابات و مشارکت حداکثری در آن است و با توجه به گروه‌های مختلف مردمی در جامعه باید تلاش شود تا مردم را نسبت به برگزاری انتخابات در اسفندماه آگاه کرد.

وی بیان کرد: از اساتید دانشگاهی خواستاریم تا در این زمینه فعال‌تر عمل کنند و رسالت آگاهی‌بخشی در جامعه را به صورت اکمل انجام دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار