خبرهای داغ:

حضور پرشور در انتخابات نشان‌دهنده هوشیاری مردم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده هوشیاری اقشارمختلف است.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۷۳
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق، امروز 28 دی در نشست روشنگری و جهاد تبیین که با عنوان طرح شهید آرمان علی‌وردی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) در این شهرستان برگزار شد، گفت: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از مطالبات ولایت فقیه به معنای واقعی کلمه نشان‌دهنده بصیرت، هوشیاری و آگاهی ملت بزرگ کشورمان است که در اسفند سال جاری نیز بیشتر از سال‌های گذشته جلوه‌گر خواهد شد.

وی ادامه داد: بدون تردید هر رای مردم مانند موشک نقطه‌زنی است که بر قلب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرود می‌آید، بنابراین باید در این رویداد به صورت جدی، آگاهانه و توام با شناخت شرکت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این روزها پروژه تحریم انتخابات را مطرح کرده‌اند، گفت: تحریم این رویداد سیاسی و اجتماعی نتیجه‌ای جز ایجاد ناامیدی بین مردم و تضعیف مسئولان اجرایی و نظارتی ندارد که دشمن نیز به دنبال این موضوع است.

حبیبی لازمه حضور موثر در انتخابات اهتمام برای جهاد تبیین است، اضافه کرد: مدیریت شرایط کنونی هوشیاری مردم را می‌طلبد و ان‌شاالله مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را ناامید خواهند کرد.

وی اضافه کرد: صرف حضور در انتخابات و شرکت در پای صندوق‌های رای به خودی خود ارزش بوده و نشان می‌دهد نسبت به سرنوشت میهن اسلامی حساس هستیم ولی کافی نیست بلکه انتخاب باید براساس شناخت کامل و دقیق بوده و پیشینه و برنامه نامزدها را بدانیم و هوشمندانه انتخاب کنیم تا کشورمان را در مسیر سعادت همه‌جانبه قرار دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار