معاون فرهنگی رزمندگان شمال و غرب کشور؛

جهاد تبیین، مهمترین سلاح در مقابله با سیاه نمایی دست است

جهاد تبیین، مهمترین سلاح در مقابله با سیاه نمایی دست است
سردار غیاثی راد عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین در بیان دستاوردهای انقلاب باید صورت گیرد چرا که دشمن به دنبال سیاه نمایی و پنهان کردن حقایق است.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۴۷
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار داود غیاثی راد در یادواره شهدای بخش بشاریات شهرستان آبیک که با حضور فرماندار شهرستان آبیک، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، بخشدار بشاریات، رییس حوزه قضایی بشاریات و دیگر مسوولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد ۱۴ معصوم(ع) شهر خاکعلی برگزار شد، اظهار کرد: شهید حاج قاسم، مسیحایی بود که عده‌ای از جوانان بی انگیزه و بی هدف به عشق این شهید بزرگوار در مراسم تشییع بزرگ وی حضور پیدا کرده بودند که طبق فرمایش مقام معظم رهبری «شهید حاج قاسم بزرگتر از حاج قاسم» بود.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان بزرگ دنیا محسوب می‌شد گفت: ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا، پس از ترور کوردلانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وقتی بیان می‌کند که دشمنم را کشتم؛ باید گفت که این اقدام کوردلانه از نظر نظامی شاهکار نبود.

سردار غیاثی راد اضافه کرد: با جهاد تبیین در خصوص انقلاب و دستاوردهای نظام باید سیاهی را به سفیدی، ظلمت را به نور تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در کتابی آمده است: در جنگ جهانی اول عثمانی از هم پاشید، در جنگ جهانی دوم آمریکا، شوروی و فرانسه پیروز شدند، در جنگ جهانی سوم آلمان هیتلری، ایتالیای موسولینی، امپراطوری ژاپن به عنوان متحدین شکست خوردند و در جنگ جهانی چهارم جنگ بین ایران و ۳۶ کشور بود که فرانسه به حضور در آن اقرار کرده است.

این مقام نظامی تصریح کرد: یکی از دانشمندان انگلیسی که هندی بود و به زبان فارسی صحبت می کرد، بعد از توحش فرهنگی انگلیسی ها باید زبان و خطشان انگلیسی می‌شد که زبان فارسی را حفظ کرد و در زمینه شعر و ادبیات تبحر داشت و گفته بود؛ دو آرزو داشتم که تا آخر عمرم برآورده نشد یکی دیدن ایران و دیگری دیدن مکه و مدینه بود.

معاون فرهنگی رزمندگان شمال و غرب کشور با اشاره به خطاب این دانشمند انگلیسی به شیعیان که مواظب باشید دشمنان با امام حسین علیه السلام و حضرت مهدی(عج) بازی نکنند، اذعان کرد: غرب می‌خواهد ولایت پذیری و ولایت امام علی(ع) و فرزندانش و همچنین قصد مهدویت را که علامت بقای شماست از شما بگیرد چرا که به آینده و نجات جهان امید دارید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار