فرمانده اسبق تیپ 82 صاحب الامر(عج) استان قزوین

زیر پرچم ولایت بودن، رمز پیروزی ملت ایران است

زیر پرچم ولایت بودن، رمز پیروزی ملت ایران است
صابری گفت :ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی و زیر بار قدرت های ستمگر نرفتن شعار اصلی جوانان انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۵۷۱۴۰۸
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری ی بسیج استان قزوین ، سردار سیروس صابری؛ فرمانده اسبق تیپ 82 صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم چهلمین روز تدفین پیکر مطهر شهید مدافع حرم؛ الیاس چگینی در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای امیرآبادنو، به بصیرت و ولایتمداری ملت ایران اشاره کرد و گفت : انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که در یک سال، 300 کودتا در داخل کشور برایش اتفاق افتاده است ، ولی مردم با حضور حماسی و بصیرت خود تمام توطئه ها را خنثی کرده اند. مردم ما با بصیرت و ولایتمداری خود به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و با بصیرت و همراهی با ولایت، طومار رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را درهم پیچیدند.
وی در ادامه افزود : در یک مرحله از انقلاب اسلامی، جوانان برومند انقلاب اسلامی با حضور حماسی در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند و با نثار 175 هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس از موجودیت انقلاب دفاع کردند و باز هم همین جوانان با حضور حماسی خود در دفاع از حرم، شگفتی دیگری خلق کردند که قطعاً اگر شرایط و امکانات اجازه می داد، جوانان بیشتری در دفاع از حرم شرکت می کردند.
سردار صابری، زیر پرچم ولایت بودن را رمز پیروزی ملت ایران دانست و گفت : شهدای انقلاب اسلامی با بصیرت خود، ولایتمداری و زیر پرچم ولایت بودن خود را با حضور در جبهه های حق علیه باطل نشان دادند و مردم ما هم به تأسین از شهداء در همه صحنه های حساس و بزنگاه های مهم با بصیرت خود، ولایتمداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند. امروز زیر پرچم ولایت بودن، رمز پیروزی ملت ایران است و ملت ما این موضوع را در همه فتنه های عمیق علیه انقلاب به ویژه فتنه سال 88 ثابت کردند و با خلق حماسه 9 دی، فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی را خنثی کردند.
فرمانده اسبق تیپ 82 صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، به حوادث و اتفاقات آینده انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی و زیر بار قدرت های ستمگر نرفتن شعار اصلی جوانان انقلاب اسلامی بوده و این را به نظام سلطه و استکبار جهانی ثابت کردند. همچنان که رهبر معظم انقلاب، آینده انقلاب را بسیار روشن ترسیم کردند و به آینده امیدوار هستند، ما نیز به آینده انقلاب امیدواریم و هیچ نگرانی برای آینده انقلاب نداریم و باید نسبت به آینده خود و عاقبت به خیری خود نگران باشیم و برای اینکه عاقبت به خیر شویم، باید الگوی عملی ما در زندگی شهداء باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار