مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

مشکلات کشور با ظرفیت‌های بی‌بدیل در حوزه های گوناگون حل شدنی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با روحیه جهادی در حال حل شدن است، گفت: مشکلات کشور با ظرفیت‌های بی‌بدیلی که در حوزه‌های مختلف وجود دارد، حل شدنی است.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۲۰
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در جمع هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارگری سپاه استان البرز، پس از گوش فرا دادن به صحبت‌ها و درد و دل‌های پیشکسوتان عرصه کار و تلاش، گفت: مطالبه‌گری امری ضروری است و برخی با موج سواری بر آن نگذاشتند که مسیر درست مطالبه‌گری جهت حل و فصل مشکلات پیش برود، مشکلاتی در کشور داشتیم و داریم و بخش‌هایی از آن حل شده و قسمت‌هایی هنوز حل نشده است که باید به سمت حل این مشکلات با ظرفیت‌های بی‌بدیلی که در حوزه‌های مختلف در کشور داریم، برویم.

مشکلات کشور با ظرفیت‌های بی‌بدیلی که در حوزه‌های مختلف وجود دارد حل شدنی است

حجت‌الاسلام و المسلمین نعیمی افزود: زمانی که متفقین وارد کشور شدند، شاه متوجه نشد که سه نخست وزیر از آمریکا، انگلیس و شوروی وارد کشور شدند و رفتند، وقتی متوجه شد و رفت، او را راه ندادند، جوان ایرانی باید بداند، امروز وقتی انسان‌های بی‌گناه در کرمان شهید می‌شوند، ما با جریان موساد در اربیل و داعش در سوریه در خارج از مرزها برخورد می‌کنیم و دنیا این اقتدار نظامی ما را تحسین می‌کند.

وی تصریح کرد: اسرائیل، کشوری که شناسنامه ندارد وارد منطقه‌ای می‌شود و با سندسازی ادعای مالکیت می‌کند، سه ارتش بزرگ عربی بیش از ۶ روز نمی‌توانند با او بجنگند، حالا این کشور در ماه‌های اخیر دچار شدیدترین تضعیف و تحقیر از طرف نیروهای مردمی شد که از ایران الهام گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ادامه داد: رژیم جعلی اسرائیل در روزهای اخیر بیش از ده‌ها هزار نفر را که تعداد زیادی از آن‌ها کودک و زن بودند به شهادت رساند، ببینید پشت این کت و شلوارهای اتوکشیده چه جنایتکارهایی هستند، جستجو کنید در فضای مجازی، چندبار تکرار شده جمعیت یک میلیونی در لندن در دفاع از غزه جمع شدند که الهام بخشی از مردم ایران است.

وی یادآور شد: توفیق ما در کشور این است که خودمان در پی حل مشکلات خودمان بوده‌ایم و دارای ظرفیت‌های بالایی در کشور هستیم، به عنوان مثال در مساله بنزین با ورود جوانان قرارگاه خاتم‌الانبیاء پروژه تحریم ما در بنزین شکست خورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نعیمی با تاکید بر اینکه مردم خوبی داریم که پای کار انقلاب اسلامی و همراه هستند، اظهار داشت: دشمن به دنبال جداسازی مردم و اجرای پروژه ناامن سازی ایران است، مشارکت در انتخابات باعث امنیت‌بخشی به کشور است.

وی در پایان خاطرنشان داشت: برخی افراد تخریبگر به دنبال تخریب هستند، تا مردم را به جایی برسانند که در انتخابات شرکت نکنند، ما وظیفه داریم برای پیش بردن مسیر پیش رو در انتخابات شرکت کنیم.

گفتنی است، هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارگری سپاه استان البرز با حضور پیشکسوتان عرصه کار و تلاش در سازمان بازنشستگان تامین اجتماعی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار