خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار عقیل قاضی محسنی گفت: آسفالت و بهسازی این خیابانها به عنوان مهم‌ترین مطالبه مردمان و ساکنین در این منطقه بوده که تحقق یافت.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۱۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

محرومیت زدایی یکی از راهبردهای اصلی سپاه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار عقیل قاضی محسنی جانشین فرمانده سپاه ناحیه آزادشهر از اجرای آسفالت چند خیابان و جاده گلزار شهدای روستای سرکهریزا خبر داد و گفت: آسفالت و بهسازی این خیابانها به عنوان مهم‌ترین مطالبه مردمان و ساکنین در این منطقه بوده که تحقق یافت.

جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه سپاه در محرومیت زدایی نقش آفرینی داشته و خواهد داشت، افزود: در صورت تأمین اعتبار و با اولویت معابر روستایی، معابر را بهسازی خواهیم کرد.

وی اعتبار اجرای پروژه مذکور را ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: حدود ۱۰۰ خانوار و بیش از ۳۵۰ نفر ساکن از اجرای این پروژه عمرانی بهره مند شده‌اند.

 قاضی محسنی با بیان اینکه این پروژه با محوریت بسیج سازندگی سپاه شهرستان آزادشهر و پشتیبانی قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه نینوا استان گلستان، با مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید، تصریح کرد: ۲۰۰ میلیون تومان نیز جهت زیرسازی از محل اعتبارات عمرانی فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان آزادشهر توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای سرکهریزا انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها