سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی امسال در بهمن ماه به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود که اتفاق بسیار خوب و ارزشمندیدر جهت معرفی ظرفیت های استان خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۸۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه کمیته رسانه با محوریت دهه فجر و انتخابات و جشنواره پویانمایی ملی و برنامه های عروسکی با حضور اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان در صداوسیمای استان برگزار شد

مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان اظهارداشت:خبرنگاران و رسانه ها باید دور هم جمع شوند و با هم گفتگو کنند و یک همگرایی داشته باشند و مسیر درست را انتخاب و به آن سمت حرکت کنند.

علیرضا کیخا با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان مملو از ظرفیت هاست ولی آنطور باید و شاید دیده نشده و روایت نشده است افزود: اتفاقات بسیار خوب و ویژه ای در حوزه های مختلف استان سیستان و بلوچستان رخ داده است که اینجا را به استان کارگاهی تبدیل کرده است و ما هنوز نتوانستیم این تلاش ها را به خوبی رسانه ای کنیم چرا که قطعا در رضایت مندی مردم تاثیر گذار خواهد بود که در دل تحریم ها و مشکلات اقتصادی اتفاقات خوبی افتاده که باید روایت شود.

وی ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان برای اولین بار تولید ۴ سریال را مصوب کردیم که سه سریال ان شاالله تا سال آینده ضبط و پخش خواهد شد.

وی افزود: بی سابقه است استان سیستان و بلوچستان در یک سریال پرمخاطب دیده شود که الحمدلله در فصل جدید سریال نون خ، ده قسمت آن در چابهار ضبط شده که به شرافت، نجابت، مهمان نوازی مردم استان در این سریال پرداخته شده است.

وی گفت:فرزندان استان سیستان و بلوچستان نیز در فصل جدید برنامه حسینیه معلی که قرار است اعیاد شعبانیه از شبکه سه سیما پخش شود،خوش درخشیدند.

مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی امسال در بهمن ماه به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود که اتفاق بسیار خوب و ارزشمندی خواهد بود.

وی اظهارداشت: ویژه برنامه های دهه فجر امسال در منطقه شمال و جنوب استان ضبط و پخش خواهد شد.

کیخا ادامه داد: تربیون های آزاد امسال در دانشگاه ها قرار نیست ضبط شود بلکه امسال در روستاهای دور افتاده و سواحل دریا و...ضبط می شود.

ارسال نظرات