میز خدمت جهادی با هدف آبرسانی و برق رسانی در دهستان گراغه، روستای سبز پوشان شهر نصرت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۱۳
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به همت سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان میز خدمت جهادی در دهستان گراغه، روستای سبز پوشان شهر نصرت آباد،از توابع شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه سلمان ادامه داد: در این میز خدمت جهادی، سرگرد غفوری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای( مدظله العالی ) ادارات کل، نارویی بخشدار نصرت آباد،  ریاحی مدیر اداره برق ناحیه یک زاهدان و فرماندهان بسیج ادارات کل صنعت آب و برق استان برگزار شد .

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان گفت: خدمت رسانی به مردم به ویژه مردم روستاها از اولویت های اصلی سازمان بسیج کارمندان است.

نکوئی افزود: میز خدمت جهادی با هدف گره گشایی از مشکلات مردم، خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و افراد کم برخوردار در قالب دیدار چهره به چهره و مطالبه گری از مسئولان در روستاها برگزار می شود.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: عملیات آبرسانی و برق رسانی خواسته اهالی و ساکنان این روستا بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

سرهنگ نکویی هدف از برگزاری این برنامه را بازدید بصورت میدانی از وضعیت جغرافیایی روستا و نحوه برداشت آب از چاهک توسط اعضای میز خدمت عنوان کرد .

ارسال نظرات