خبرهای داغ:

رزمایش «ایران قوی - حضورحداکثری» در ارومیه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمایش «ایران قوی - حضور حداکثری» به صورت استانی و با حضور فعالان فرهنگی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۶۶
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

مجتبی حاجی‌زاده معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: رزمایش استانی «ایرانی قوی - حضور حداکثری» با عنوان «مثل مصطفی2» ضمن  حضور فعالان فرهنگی و هنری آذربایجان غربی به صورت متمرکز در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد به استعداد 170 نفر در ارومیه برگزار خواهد شد، ادامه داد: گروه‌‌های مرجع در حوزه روشنگری، کتاب، تئاتر، اکران فیلم، سرود و آفرینش‌های هنری در این رزمایش حضور پیدا خواهند کرد.

وی هدف از برپایی این رزمایش را توانمندسازی و فعال‌سازی سرشبکه‌های فرهنگی در سطح شهرستان‌ها عنوان کرد و بیان داشت: در این رویداد با استفاده از اساتید مجرب تلاش خواهیم کرد فعالان فرهنگی را توانمند کنیم تا بتوانند با استفاده از ابزارهای هنری تولید محتوا کرده و جامعه را به سمت مشارکت حداکثری در انتخابات سوق دهند.

حاجی‌زاده به اجرای این رزمایش در دو بخش عمومی و تخصصی اشاره کرد و بیان داشت: در بخش نخست نسبت به انگیزه‌بخشی، بالا بردن مهارت‌های گفتمانی و تبلیغی تلاش خواهد شد تا افراد برای ورود به بخش تخصصی آماده شوند.

وی با بیان اینکه در این رزمایش شرکت‌کننده‌ها از محضر اساتید اعزامی از دانشگاه جامع امام حسین تهران و مدرس شبکه فرهنگی بسیج استان بهره‌مند خواهند شد، گفت:  سرفصل‌های مختلف و مفیدی برای ارائه در این رویداد تعیین شده است.

وی با بیان اینکه رزمایش «مثل مصطفی 2 » در شهرستان‌ها نیز در قالب کارگاه‌های 50 تا 100 نفری برگزار می‌شود، ادامه داد: برای ارتقای کمی و کیفی محتوای آموزشی نهایت تلاش شده که امید است مورد استقبال قرار گیرد.

معاون فرهنگی و هنری سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین محورهای مورد تمرکز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با نظام اسلامی حوزه جمهوریت و مردم‌سالاری انقلاب اسلامی است، براین‌اساس نظام سلطه و ایادی آن تلاش مذبوحانه و حداکثری را صرف کم‌رونق کردن انتخابات کرده‌اند در این راستا تلاش می‌کنند یک تصویر مخدوش و غیرواقعی از گسست ملت و حاکمیت در اذهان عمومی ارائه دهند، بنابراین برپایی باشکوه دو انتخابات پیش‌رو حائز اهمیت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار