خبرهای داغ:
زهره‌وند خبر داد

برگزاری ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) در حوزه نرجس خاتون همدان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون با اشاره به فرا رسیدن ایام میلاد حضرت علی (ع) گفت: به مناسبت این ایام ۱۲ عنوان برنامه در نظر گرفته شده که با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۶۴
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

سمیه زهره‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: یکی از محورهای عمده بیانات مقام معظم رهبری در بحث از شخصیّت حضرت علی(ع) تأکید بر الگو بودن آن حضرت از جنبه‌های گوناگون است.

وی تصریح کرد: خداوند آنچنان جایگاه والا، مقام و منزلتی به حضرت علی(ع) عنایت کرده که زبان قاصر از وصفش است، به راستی بشر به شکل واقعی چقدر جایگاه امام را درک کرده است.

فرمانده حوزه نرجس خاتون همدان گفت: امام علی(ع) با آن همه جایگاه والایی که داشت همیشه فقیر و غنی را در یک سطح می‌دانست و امروزه همه ما مسئول هستیم و باید طبق راه و روش ایشان عمل کنیم.

وی ادامه داد: مهمترین عنوان که از ولایت امام علی(ع) پابرجا است عدالتش است، برای یک جامعه قوی، ملت موفق، راه و رسم ایشان را در پیش گرفتن بهترین و ممکن‌ترین راه است.

زهره‌وند با اشاره به فرا رسیدن ایام میلاد حضرت علی (ع) گفت: به مناسبت این ایام ۱۲ عنوان برنامه در نظر گرفته شده که با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نشست روشنگری، مدیحه سرایی، اجرای مسابقه‌های متنوع، اهدای جوایز ارزنده که شاخص‌ترین آنها طبق روش امام علی(ع) کمک به نیازمندان و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی است، بازدید از پدران سالمندان و دلجویی ازآنان اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات