شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: مردم همیشه در مقابل توطئه‌های دشمنان خوش درخشیده اند و جهاد تبیین و امیدآفرینی راه مقابله با هجمه استکبار است که باید همه بدان توجه و عمل نماییم.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۸۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

مردم همیشه در مقابل توطئه‌های دشمنان خوش درخشیده اند/جهاد تبیین و امیدآفرینی در مقابله با هجمه استکباربه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در آیین اختتامیه اولین دوره تربیت مربی روایتگری راویان پیشرفت و امیدآفرینی این شهرستان در سالن کنفرانس کانون جوانان بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تشکر از برگزار کنندگان این دوره آموزشی با اشاره به در پیش بودن دور رویداد مهم دهه فجر و انتخابات ۱۱ اسفندماه، اظهار کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی چهل انتخابات را با حضور پرشور و اثرگذار مردم پشت سر گذاشته ایم.
او افزود: روایتگری اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت شهدا و تدابیر امامین انقلاب و خدمات انسان‌های فداکار و به برکت خون شهدا انجام شده است و تمام این برکات با دست خالی و در سخت‌ترین تحریم‌ها برای حفظ این نظام اسلامی انجام شده است.
معاون استاندار سمنان با برشمردن اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و تلاش دشمنان برای خشکاندن ریشه انقلاب اسلامی، گفت: اما تمام تلاش‌های آنان ناکام ماند و ایران چهل سالگی خود را جشن گرفت و وارد چهل سال دوم شد.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به اتفاقات سال ۱۴۰۱ و هجمه سخت دشمنان بر علیه نظام اسلامی در جنگ ترکیبی و شناختی، خاطر نشان کرد: در این اتفاقات مردم در کنار دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی خوش درخشیدند و در برنامه‌های ۱۳ آبان و روز قدس و ۲۲ بهمن همه پای کار آمدند و پشتوانه مردمی امنیت ایجاد کرد.
مردم همیشه در مقابل توطئه‌های دشمنان خوش درخشیده اند/جهاد تبیین و امیدآفرینی در مقابله با هجمه استکباراو با تاکید بر اینکه به کوری چشم دشمن این نظام با حضور مردم و تدابیر رهبر انقلاب مسیر روشن و تعالی خود را پیش خواهد برد، گفت: در انتخابات پیش رو نیز دشمن دلگرم به عدم حضور مردم در انتخابات دارد، اما با توجه به حضور مردم در همه انتخابات و مناسبت‌های ملی پای کار آرمان‌ها ایستاده اند.
جلالی با تاکید بر روایت صحیح و درست و واقعی از انقلاب اسلامی و انتقال آن به جامعه در راستای ایجاد مشارکت قوی در انتخابات توسط راویان و همه تریبون داران، افزود: وظیفه همه ما خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان است و باید در این مسیر به وظیفه خود در جهاد تبیین و امیدآفرینی به درستی عمل نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها