رییس اداره اکرام ایتام و محسنین اردبیل خبر داد:

حمایت ۱۶ هزار مرد از ایتام تحت حمایت کمیته امداد اردبیل

اردبیل- رییس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۶ هزار حامی مرد، ایتام و محسنین را در استان اردبیل مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۷۱
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

حمایت ۱۶ هزار مرد از ایتام تحت حمایت کمیته امداد اردبیل

ایوب اشجع در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: در آستانه سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر قرار داریم و قدردان حامیان مردی هستیم که هیچ وقت ایتام، محسنین و نیازمندان را فراموش نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: در طول سال حمایت و همراهی این حامیان دلگرمی واقعی را برای کمیته امداد فراهم کرده تا بتوانیم در سنگر خدمت‌رسانی به محرومان، بیش از گذشته موفق و شایسته عمل کنیم.

رییس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۳۰ هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت حامیان مرد در استان اردبیل هستند که ماهانه با پرداخت مبالغی زمینه پشتیبانی از این کودکان و نوجوانان را فراهم می‌آوردند.

اشجع مجموع مبلغ واریزی نقدی از سوی حامیان مرد را در ۱۰ ماهه امسال اعلام کرد و افزود: ۲۲ میلیارد تومان پرداختی حامیان مرد استان در سال‌جاری بوده و امیدواریم در ماه‌های پایانی سال این رقم افزایش پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در طول سال و مناسبت‌های خاص نیز سعی می‌کنند تا سایر حمایت‌های معنوی خود را نیز از این کودکان انجام داده و پشتیبان آنها در مراحل مختلف زندگی باشند.

رییس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: حامیان مرد کمیته امداد استان اردبیل با تأسی به مولایشان امام علی (ع) همواره یاریگر و کمک‌کار مستمندان و خانواده‌های نیازمند بوده و در این مسیر احساس رضایت و تعلق معنوی خاص دارند.

ارسال نظرات