معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: بازارچه‌های عرضه محصولات محلی و تولیدات دامی و کشاورزی باید تا پیش از آغاز دهه مبارک فجر راه‌اندازی شوند.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۶۶
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام صبح چهارشنبه ۴ بهمن ماه در نشست ایجاد بازارچه‌های عرضه محصولات دامی و کشاورزی در ورودی و خروجی شهر‌های استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام و مدیران استانی برگزار شد، گفت: بازارچه‌های عرضه محصولات محلی و تولیدات دامی و کشاورزی باید تا پیش از آغاز دهه مبارک فجر راه‌اندازی شوند.

وی افزود: عرضه محصولات کشاورزی و دامی از مزرعه تا سفره؛ عرضه میوه و تره‌بار بدون واسطه و زیر قیمت بازار در ایام عید و ماه رمضان و همچنین تقویت صنایع دستی استان از مهمترین اهداف ایجاد این بازارچه‌ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام، ادامه داد: مسئولیت ایجاد این بازارچه‌ها بر عهده فرمانداران و مدیریت آن‌ها بر عهده تعاون روستایی است.

هژبری خاطرنشان کرد: امور عشایری در محل این غرفه‌ها محصولات دامی و پروتئینی را عرضه و زمینه دسترسی آسان مردم به محصولات تولیدی را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: در مکان‌یابی این بازارچه‌ها به گونه‌ای عمل شود که در درازمدت منجر به دائمی شدن این اماکن، ساماندهی دستفروشان و دسترسی آسان مردم به تولیدات محلی شود.

ارسال نظرات