خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور؛

نقش موثر زنان در جامعه اسلامی و تمدن سازی

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج در جمع بانوان خوزستانی گفت: امروز با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب، نقش زنان در جامعه اسلامی و در تمدن‌سازی بسیار برجسته است.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۸۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان،

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور،

 با بیان اینکه زنان ایرانی در دوران دفاع مقدس باید به الگویی برای نسل جدید تبدیل شوند گفت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی یک جریان نو برای مکاتب شرقی و غربی بوده، جبهه دشمن تلاش می‌کند نقش زن و مادر را به گونه دیگری در جامعه نشان دهد.

 

وی افزود: زنی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی می‌شد هیچ شباهتی با دیدگاه قرآن کریم نداشت و این جایگاه روز به روز در حال افول بود تا اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و نگاه به زن تغییر کرد.

 

سردار سرتیپ شاهوارپور گفت: زنان این مرز و بوم در ساقط کردن رژیم پهلوی، نقش مهمی داشته و همواره در صفوف مبارزه با دشمن بودند. امروز مادران شهید علم الهدی، فرجوانی و دیگر شهدا همچنان در صحنه حضور داشته و بهترین الگو برای نسل نوجوان و جوان هستند.

 

وی ادامه داد: مادران شهدا اسوه و نمونه‌هایی هستند که به حضرت فاطمه و زینب (س) توسل کرده و برای ارتقا مکتب اسلام در مقابل جبهه استکبار ایستادگی می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: نباید به نقش زنان تنها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اکتفا کنیم بلکه خدمات زنان این مرز و بوم در پیشینه این کشور، منزلت و جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

وی افزود: جریان صنعتی شدن در اروپا، زن را به عنوان یک ابزار در اختیار صنعت قرار می‌دهد که یک فاجعه است و مسخ خانواده و تهدید جدی جامعه را در پی خواهد داشت.

 

سردار شاهوارپور گفت: زنان ایرانی همچنان رهرو راه شهیدان هستند و در جبهه مقاومت مبارزه می‌کنند همچنین در زمان همه گیری بیماری کرونا خدمت‌رسانی بسیاری انجام دادند.

 

وی افزود: در فتنه سال گذشته یکی از اهداف اصلی دشمن، اقدام علیه زنان بود و قصد داشتند از این طریق به آرمان‌های کشور لطمه وارد کنند، اما نقشه شوم آنها بی نتیجه ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار