خبرهای داغ:

برگزاری جشن ازدواج آسان ۱۱۰ زوج تیپ ۲۵ نیرو مخصوص ارتش

تبریز- جشن ازدواج زوج های تیپ ۲۵ نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش(پایور و وظیفه) با تعامل معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان و شهرداری منطقه شش در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۸۶
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده تیپ۲۵ نیرو مخصوص گفت: تدابیر سلسله مراتب فرماندهی نیروی زمینی اجرای دقیق منویات رهبرانقلاب در راستای پرچم داران امید گام دوم انقلاب و خوشایند سازی محیط خدمت برای جوانان است

امیر سرتیپ دوم ستاد علی دلاور با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان و هدف قرار دادن افکار جوانان افزود: جوانان برومند و فرزندان ایران اسلامی نباید تحت تاثیر اخبار کذب و جعلی رسانه های معاند قرار گیرند و در مقابل این اخبار با تحقیق و بصیرت به نتیجه اصلی و قطعی برسند .

وی ادامه داد: دشمن وظیفه مایوس کردن جوانان را دارد و بنا به فرموده رهبر انقلاب در دشمنی خود جدی است و بیان حقایق و مسائل گذشته و اکنون و مقایسه صحیح آن در ذهن جوانان با استدلال دقیق و منطقی و ازدواج جوانان با ایجاد زمینه های مناسب و تسهیل آن توسط خانواده ها و مسئولان زمینه ساز مایوس کردن دشمن است.

 معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان در ادامه ضمن تبریک به زوج های جوان گفت: همسرتان باید آنقدر دلگرم شود  که به زبان بگوید می تواند روی شما حساب باز کند زندگی خود را آسان بگیرید و در کنار هم با مهربانی زندگی کنید.

تقی زاده افزود: تحقیق های رصد شده در حوزه ازدواج و طلاق دو  کلید واژه بسیار اساسی را نمایان تر نموده است یکی از آن موارد توجه زیاد به همسر است توجه کنید و مرد نیز عاشق احترام و اقتدار است. احترام و اقتدار همسرانمان را زیر سوال نبریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها