خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر:

امام علی(ع) الگویی برای تمام بشریت هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: امام علی(ع) الگویی برای تمام بشریت هستند.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۷۱
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت الاسلام علی محمدنژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر، امروز 5 بهمن در جشن میلاد حضرت علی(ع) که در این شهرستان برگزار شد، گفت: امام علی(ع) به معنای واقعی کلمه الگویی برای تمام بشریت هستند که باید سعی کنیم ایشان را خوب بشناسیم و به جامعه اسلامی و نسل جدید معرفی کنیم.

وی ادامه داد: بر کسی این موضوع پوشیده نیست که ایشان به معنای واقعی کلمه در همه عرصه‌‌ها اعم از مدیریت خانه و خانواده، افکار سیاسی، ایمان و نبرد حرف اول را می‌زدند به طوری که یار و یاور رسول اکرم(ص) در همه صحنه‌های سخت و دشوار بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر ضمن تاکید بر اینکه باید برای شناخت ایشان بیش از پیش و جدی‌تر گام برداریم، ادامه داد: اصحاب رسانه به ویژه کسانی که در حوزه سایبری، صدا و تصویر فعالیت دارند باید تلاش کنند ابعاد مختلف شخصیت وجودی و زندگی ایشان را به تصویر بکشند.

وی شجاعت، ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و حراست از بیت‌المال را ویژگی‌های بارز شخصیت اولیای الهی از جمله حضرت علی(ع) برشمرد و گفت: ایشان انسان کامل و وارسته‌ای بودند که در همه شئون زندگی خود منزه از اشتباه و گناه بودند به طوری که به معنای واقعی کلمه کوچک‌ترین نقطه تاریک و ابهام در سیره‌شان وجود نداشت و به فضائل و خصلت‌های زیبای‌شان حتی دشمنان  ایمان داشتند و بر این مهم اتفاق نظر داشتند که امیرالمؤمنین (ع) حجت خدا بر مردم است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، گفت: با توجه به اینکه این نظام براساس موازین الهی تاسیس شده است برای حراست از دین و ایمان خودمان لازم است که پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار