امام جمعه مشگین شرقی:

دشمن قصد دارد مردم را از اصل ولایت فقیه جدا کند

لاهرود- امام جمعه بخش مشگین شرقی گفت: دشمن قصد دارد با نفوذ در بین خواص مردم را از اصل ولایت فقیه جدا کند که این همان فتنه اکبر است.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۷۶
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

دشمن قصد دارد مردم را از اصل ولایت فقیه جدا کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و معاندین نظام با نفوذ در خواص و اقشار مختلف جامعه آنها را حرام خوار می کنند با این حرام خوار بودن آنها بصیرت خود را از دست می دهند.

وی با بیان اینکه معاندین نظام اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته اند، خاطرنشان کرد: اینه قصد دارند نقاط قوت نظام را نقاط ضعف تلقی کنند و حضور رهبری باصلابت، استکبارستیزی، انتظار، شهادت طلبی، اندیشه اسلامی، وحدت، مقاومت و صبر مردم را عامل عقب ماندگی کشور معرفی کنند.

امام جمعه بخش مشگین شرقی با اشاره به اینکه وابستگی به غرب و دوری از مقاومت به زعم این خودباختگان داخلی نشانه پیروزی و پیشرفت است، گفت: اینان سعی می کنند تا گفتمان مقام معظم رهبری را در بحث اقصاد مقاومتی، رسیدن به قله و نزدیک شدن ظهور نادیده بگیرند و درصدد تخریب اندیشه های جامعه هستند.

حجت الاسلام صفری ادامه داد: دشمن قصد دارد مردم را از اصل ولایت فقیه جدا کند که این همان فتنه اکبر است و در این بین خواص و عقلای جامعه باید در مقابل این فتنه انگیزی ها مقاومت کنند.

وی حضور مردم در انتخابات را عامل اصلی شکست چنین اندیشه هایی در کشور دانست و بیان کرد: مردم با حضور در انتخابات بار دیگر نقشه های شون دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب خواهند کرد.

امام جمعه بخش مشگین شرقی احجاف در حق کارگران را با تصویب حداقل افزایش حقوق یادآور شد و بیان کرد: دولت آیت الله رئیسی باید نسبت به این امر واکنش درست نشان دهد چرا که عادلانه نیست حقوق کارگران ۲۰ درصد و حقوق پزشکان ۴۰ درصد افزایش یابد.

حجت الاسلام صفری فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و افزود: امام راحل با انقلاب اسلامی ما را از تاریکی به نور و از ذلت به عزت هدایت کرد و ما باید قدردان و سپاسگز این نعمت انقلاب باشیم.

وی ایام اعتکاف را فرصتی برای وقف انسان به خدا دانست و بیان کرد: خوشا بحال کسانی که در این ایام خود را در محضر خدا می بینند و چه بهتر است که معتکفین با آشنایی بیشتر با نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و قرآن کریم بیشتر از فیوضات معنوی این ایام بهره مند شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار