فرمانده سپاه استان البرز:

بسیج یکی از مهمترین دست آورد‌های انقلاب اسلامی است بسیج پیشران جامعه به عزت و سربلندی است

فرمانده سپاه استان البرز بسیج پیشران جامعه به عزت و سربلندی است، گفت: بسیج یکی از مهمترین دست آورد‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۵۷
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز صبح امروز با حضور در انتخابات مجمع بسیجیان استان البرز در مجموعه فرهنگی باشگاه میلاد شهرداری کرج اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف در تاریخ دنیا است و انقلاب اسلامی در میان انقلاب‌های دنیا یک انقلاب کم نظیر است.

بسیج یکی از مهمترین دست آورد‌های انقلاب اسلامی است بسیج پیشران جامعه به عزت و سربلندی است


وی با اشاره به اینکه انقلاب‌های فرانسه و روسیه از آرمان‌های اولیه خود منحرف شدند و به دیکتاتوری ناپلئون بناپارت در فرانسه و استالین در روسیه منجر شدند، تصریح کرد: در عصر حاضر نیز انقلاب مصر که به پیروزی اخوان المسلمین در مصر منجر شد به واسطه فرو افتادن در دام آمریکایی‌ها زمینگیر شد، اما انقلاب اسلامی تنها انقلابی در سطح دنیا است که بر آرمان‌های اولیه خود پایبند است و هر روز بیش از گذشته قدرتمند‌تر و با شکوه‌تر می‌شود.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه بسیج یکی از مهمترین دست آورد‌های انقلاب اسلامی است، افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره از ابتدای انقلاب برای کشور توام با خیر و برکت بوده و در هر میدانی که از آن قطع امید شده و یا حضور در آن عرصه ناممکن تشخیص داده شده، بسیج با قدرت ورود پیدا کرده و تحول آفرین شده است.

سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه با ظهور گروهک‌های تجزیه طلب و وابسته به بیگانه در ابتدای انقلاب که هنوز ساختار‌های نظامی و امنیتی کشور به نحو کامل شکل نگرفته بود، این بسیج بود که از کیان کشور دفاع کرد، عنوان کرد: دفاع از کیان کشور در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در جنگ تحمیلی از افتخار‌های بسیج است به نحوی که از منطق نظامی ما در برابر دشمنی که از پشتیبانی مالی و تسلیحاتی گسترده پشتیبانی می‌شد ما شانسی نداشتیم و این تفکر بسیجی بود که تمام ناممکن‌ها را ممکن کرد و نتیجه جنگ تحمیلی را به نفع ایران اسلامی تغییر داد و از این که ذره‌ای از خاک پاک ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد جلوگیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیج امروز راه بسیاری از عرصه‌های علم و فناوری و مسایل پیچیده را در برابر ملت بزرگ ایران گشوده است، تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی نه تنها اسباب عزت و سربلندی ایران اسلامی را فراهم آورده که این تفکر، تشخص و اعتباری به جبهه مقاومت در سرتاسر دنیا بخشیده تا هیمنه استکبار را در سرتاسر دنیا به چالش بکشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به بودجه هشتصد میلیارد دلاری آمریکا، عنوان کرد: بودجه نظامی آمریکا با مجموع بودجه نظامی سایر کشور‌های دنیا برابری می‌کند، اما این کشور با این حجم از بودجه و امکانات نظامی در برابر رزمندگان جبهه مقاومت در یمن، عراق، سوریه و ... مستأصل شده است و این گواه قدرت تفکری بسیجی است که در جبهه مقاومت نهادینه شده است.

سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت و توان گسترده بسیج در رفع مشکلات و نظام مسائل استان البرز استفاده شود، تصریح کرد: به تعبیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج واقعیتی شبیه افسانه است و این گواه توانایی‌های بزرگ بسیج در رفع مشکلات جامعه است.

این مسئول با اشاره به اینکه مجمع بسیجیان البرز باید با ایده پردازی و شناسایی نظام مسائل استان البرز، در جهت رفع مشکلات آستین همت بالا زند، خاطرنشان کرد: مجمع بسیجیان استان البرز وظیفه اجرایی ندارد بلکه باید به عنوان یک نهاد مشورتی با ایده پردازی خلاقانه بستر ساز تبدیل چالش‌ها به فرصت شود و ضمن رفع مشکلات استان البرز، از دولت مردمی و انقلابی در تحقق اهداف خویش و سربلندی کشور حمایت به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها