رئیس هیات فوتبال شهرستان پارس آباد گفت: وظیفه داریم به نحو احسن در خدمت ورزشکاران باشیم و آنچه را که به عنوان یک ورزشکار به آن نیاز دارید در جهت موفقیت و افتخار آفرینی برای شهرستان مهیا کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۸۸
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

وظیفه‌ مان حمایت از ورزشکاران است/پایان مسابقات فوتسال جوانان پارس آباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، قابل امدادی در حاشیه اختتامیه مسابقات فوتسال جوانان شهرستان پارس آباد با تاکید براینکه ورزش از حوزه‌های بسیار مهمی است که اثرات مثبت اجتماعی دارد، گفت: هرچه به این حوزه توجه و در آن سرمایه‌گذاری کنیم بازهم کم است چون هزینه در این بخش سرمایه‌گذاری است که نباید به هیچ وجه از آن غافل شد.

وی حمایت از ورزش را وظیفه همه مسئولان دانست و گفت: باید بستر حمایت از کسانی که تمام زندگی خود را وقف ورزش می‌کنند فراهم شود تا بتوانند بدون دغدغه تنها به تمرینات خود فکر کنند چرا که ورزشکاری که باید شبانه روز تمرین و خود را برای آماده مسابقات کند نمی‌تواند دغدغه دیگری جز ورزش داشته باشد.

پایان مسابقات فوتسال جوانان پارس آباد/نصیرزاده قهرمان این رقابت ها

فریبرز اصغری کنچوبه مسئول برگزاری این مسابقات نیز در گفتگو با بسیج ،اظهار کرد : این مسابقات که از ۹ دی ماه با شرکت ۱۳ تیم و در قالب چهار گروه برگزار شد، با قهرمانی تیم شهید نصیرزاده به پایان رسید.

وی افزود : در مرحله نهایی این مسابقات، شهید نصیرزاده توانست با برد مقابل تیم شهید کارجو در ضربات پنالتی مقام قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.

رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان خاطر نشان کرد : مسابقات ورزشی در افزایش سهم ورزش در سبک زندگی سالم و فعال سهم به سزایی دارند. به همین سبب ما تلاش کردیم تا این مسابقات را در راستای برنامه توسعه ورزش جوانان برگزار کنیم.

اصغری ادامه داد: ورزش می‌تواند مقدمه تربیت و سلامت باشد بنابراین مسابقات ورزشی به عنوان یک کارگاه تربیتی بزرگ مورد توجه خاص قرار دارد همچنین اگر ما به دنبال هویت‌بخشی و اعتلای غرور ملی از طریق ورزش هستیم باید به ورزش جوانان و نوجوانان به عنوان پایه، اساس و مهم‌ترین رکن از ورزش توجه ویژه کنیم.

نماینده جوانان شهرستان پارس آباد تصریح کرد: اهمیت دادن به ورزش می تواند تأثیر بزرگی بر رشد فکری جامعه داشته که این امر باعث پیشرفت در تمامی عرصه‌ها از جمله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شود.

وی افزود: یکی از مزایای برگزاری مسابقات ورزشی مناسبتی در ایام مختلف، شناخت قابلیت ها و توانمندی های مختلف ورزشکاران در مناطق مختلف شهرستان است.

ارسال نظرات