خبرهای داغ:
رفیعی آتانی گفت :امروز شیعیان پرچمداران اقتدار دنیای اسلام هستند.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۲۲
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

قزوین به گزارش خبرگزاری بسیج_قزوین سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع دانش آموزان در همایش نسل سلیمانی که صبح امروز در سالن کوثر برگزار شد گفت: ۴۵سال مسیر سخت و ناهموار را پدران و مادران شما طی کردند و بزرگ تر از همه چیز اراده پولادین ملت و رهبری نظام در مواجهه با مشکلات بود. ملت ایران برخوردار از یک رهبر بی دیلی بنام امام خمینی (ره) است که باید همواره برای نسل جوان تبیین شود.

آتانی تشریح کرد: کسانی که در این مسیر همراه بودند و در میانه راه جدا شدند دلایل موفقیت و عدم موفقیت آنها مشخص است. بسیاری از کشورها به فکر انقلاب کردن برای رهایی از ظلم و بیدادگری بودند اما رهبری شایسته همانند امام نداشتند که از انحراف انقلاب جلوگیری کند تا به نقطه رشد و پیشرفت برسد.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهار داشت: امام مستضعفان سه کار بزرگ انجام دادند ابتدا اسلام را احیا کرد همان اسلامی که در کتاب ها و حوزه های علمیه محدود شده بود یا با فهم تا درست زمامداران به انحراف کشیده شده بود. آیت الله گلپایگانی گفت؛ امام احیاگر اسلام بود و پرچم پر افتخار اسلام را به عرصه حکومت و زندگی برگرداند.

آتانی تصریح کرد: از دیگر اقدامات امام مستضعفان احیاگر شیعه ناب محمدی بود همان شیعیان لبنان که اسم و رسمی نداشتند، وقتی مرحوم صدر وارد لبنان شد شیعیان در فقر زندگی می کردند و امروز شیعیان پرچمداران اقتدار دنیای اسلام هستند. سومین کار امام مستضعفان احیاگر ایران استعمار زده و تجزیه شده است که در دوران شاهان گذشته و پهلوی همه هستی کشور را برای ماندگاری بخشیده بودند. اما امام ایران را احیا و تبدیل به قدرت منطقه ای و جهانی کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افزود: امام ایران را با تمام جغرافیای خودش حفظ کرد، وقتی انقلاب شد با تحمیل ۸سال جنگ و جنگ داخلی به دنبال جدایی کردستان، خوزستان از ایران بودند و در آمل با حمله مسلحانه تروریستی سعی در نابودی کشور و‌ انقلاب داشتند که با فرمان و تدبیر امام راحل دست طمع خیانت کاران و قدرتهای شیطانی از کشور قطع شد.

وی در پایان عنوان کرد: امام مستضعفان با احیای شیعه و اسلام توانست ایران را در برابر طوفان هجمه ها محافظت کند و امروز با دست یابی به اقتدار در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستاده است.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها