ورزشکاران ری باحضور در پای صندوق های رأی بار دیگر نام بلند قبله تهران را در آسمان ایران طنین انداز خواهند کرد

فرماندار ویژه شهرستان ری در همایش تبیین حماسه حضور در جمع پیشکسوتان و قهرمانان ورزش شهرستان ری گفت: ورزشکاران و قهرمانان ری باحضور در پای صندوق های رأی بار دیگر نام بلند قبله تهران را در آسمان ایران طنین انداز خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۶۷
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

   در آستانه فرارسیدن چهل و پنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، صبح امروز «همایش تبیین حماسه حضور» با موضوع محوری مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات باحضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، ورزشکاران و رؤسای هیئات مختلف ورزشی در محل سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان ری برگزار شد.

مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست در سخنانی با اشاره به پیشینه درخشان ری در ورزش قهرمانی گفت: ری همواره شهر میدان های جهانی، قهرمانان المپیکی، ورزش و ارزش و شهر طلایی ورزش ایران است. ما باید با تلاش و همت دست در دست هم گذاشته تا ورزش ری را به جایگاه واقعی خود برسانیم. همه باید به میدان آمده و کمک نمایند. ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان همه باید به میدان بیاییم.

وی افزود: مردم غیور ایران همواره تکلیف خود را در برابر کشور خود ادا نموده اند‌. امروز وقتی برای گفتن از اختلافات و مشکلات درون خانواده ای ما نیست. امروز دشمنان این مرز و بوم تمامی توان و امکانات خود را به کار گرفته اند تا وحدت و همدلی ما را از میان برداشته و نفاق و کینه توزی را جایگزین نمایند.

باب الحوائجی ادامه داد: امروز همه باید به عشق ایران به میدان آمده و بار دیگر به جهانیان ثابت نماییم که ما فرزندان ایران حتی باوجود برخی اختلاف سلایق و عقاید در راه سربلندی وطن خود همیشه یکدل و یکصدا بوده و هیچگاه اجازه نخواهیم داد دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری اضافه کرد: حضرت امام خمینی «ره» مردم را ولی نعمتان انقلاب نامیدند. امروز اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی به چهل و پنجمین بهار شکوهمند خود رسیده است. فقط و فقط به پشتوانه حضور همین مردم ولایتمداری است که در تمامی فراز و نشیب ها حامی و پشتیبان کشور و انقلاب بوده که در راه عزت و سربلندی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی حتی از نثار جان و مال خود نیز دریغ نکرده اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: یازدهم اسفندماه آوردگاه دیگری است برای حضور حماسی ملت غیور ایران که این بار نیز باحضورشان دین خود را به خون پاک شهدا و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ادا خواهند نمود. بی شک ورزشکاران و قهرمانان ری نیز همراه با سایر اقشار به میدان آمده و باحضورشان در پای صندوق های رأی بار دیگر نام بلند قبله تهران را در آسمان ایران اسلامی طنین انداز خواهند کرد.

 

ارسال نظرات