خبرهای داغ:
شاهرود_ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از دو کتاب با موضوع دفاع مقدس در شاهرود رونمایی و بر ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با اثرگذاری ویژه در نسل نوجوان تاکید شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۶۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

رونمایی از کتاب‌های «بوسه بر حنجر» و «فقط برای هیچ» در شاهرود+ تصاویربه گزارش خبرنگار بسیج، رونمایی دو کتاب دفاع مقدس به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود در سراسری ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، امام جمعه شهر رویان، بخشدار مرکزی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، ریاست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود، رئیس شورای اسلامی و شهردار رویان، مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان و مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود و خانواده شهید سید اشرف موسوی و سایر اعضا انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار شد.
سید ابراهیم موسوی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود در این مراسم به نگاه ویژه این نهاد به خانواده شهدا و نهضت کتاب نویسی برای شهدا اشاره کرد و افزود: در این آیین
کتاب شهید سید اشرف موسوی با عنوان «بوسه بر حنجره» به قلم معصومه مرادی مرام و کتاب داستانی «فقط برای هیچ» به قلم محمدرضا ملکی در قالب مجموعه چهار داستان دنباله‌دار با موضوع دفاع مقدس و اغتشاشات سال گذشته رونمایی شد.
محمدرضا ملکی نویسنده کتاب «فقط به دنبال هیچ» با بیان اینکه جذب مخاطب با این روش داستان دنباله‌دار اثرگذار است، گفت: اتفاقات سال گذشته بهانه‌ای برای نوشتن این کتاب شد.
او ادامه داد: نگاه خاص دشمنان بر روی اقوام و مطالبات جامعه سبب ایجاد غائله شد و قهرمان داستان رزمنده بسیجی است که در سردشت و بمباران شیمیایی آن حضور داشته و در جریان آن بمباران دختری را نجات می‌دهد و رزمنده بعد از سال‌ها در تهران با این دختر در ارتباط است با اینکه شیمیایی شده و جانباز در پایان به شهادت می‌رسد و در این سیر داستان نتیجه گیری معرفی دشمنان است که عامل دشمن نشوید و عامل اصلی اغتشاشات نیز در کوه‌های کردستان یخ می‌زند.
ملکی با بیان اینکه ۱۹ کتاب دفاع مقدس تاکنون از وی منتشر شده است که در جشنواره بین المللی کتاب قم رتبه اول را کسب کرده ام.
مادر شهید سید اشرف موسوی نیز در این آیین از دست اندرکاران انتشار کتاب فرزندش تقدیر نمود.
در پایان با حضور مسئولان از این دو کتاب رونمایی و از مادر شهید و نویسندگان کتاب‌ها با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها