خبرهای داغ:

اجرای ۱۲۵ برنامه در قالب ۳۵عنوان همزمان با چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی در شاهین‌دژ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ از اجرای ۱۲۵ برنامه در قالب ۳۵ عنوان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۴۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام ، امروز ۱۱بهمن در نشست خبری که با محوریت تشریح برنامه‌های دهه فجر در سالن جلسات فرماندهی سپاه شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: این برنامه‌ها در قالب‌های متنوعی همچون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، بصیرتی، محرومیت‌زدایی و ... با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن» برنامه‌ریزی شده و به اجرا در می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه دهه‌ فجر به عنوان ايام بازخوانی خاطرات انقلاب اسلامی و بزرگداشت حیات دوباره ملت ایران یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود، گفت: از این فرصت باید درراستای تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل‌های جوان کشور استفاده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه یگان‌های خودرویی، گلباران کردن مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، برگزاری‌ پویش قاب انقلاب در بستر فضای مجازی، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی بسیج، دیدار با امام جمعه و برگزاری یادواره شهدا را از جمله برنامه‌های این ایام در شاهین‌دژ عنوان کرد.

عباسفام از ویزیت رایگان با عنوان طرح شهید رهنمون در مناطق صعب‌العبور خبر داد و افزود: همه برنامه‌ها با محوریت جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تقویت گفتمان انقلاب اسلامی برای تمام مردم از رویکردهای سپاه و بسیج در دهه فجر است، اظهار داشت: با حضور مردم انقلابی شرایط برای مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات فراهم می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اجرایی شدن فرمایشات رهبری پیرامون جهاد تبیین در جامعه، گفت: در خصوص اجرایی شدن این امر مهم،نشست‌های بصیرتی و روشنگری در سطح شهرستان با محوریت پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات و اقشار مختلف مردم در فضای حقیقی و مجازی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از جمله اهداف این برنامه‌ها عینیت‌بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و بزرگداشت ایام دهه فجر و تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته است.

ارسال نظرات