بیش از هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال پروژه در بیله‌سوار آماده افتتاح است

فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: یک هزار و ۷۵۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان مرزی آماده افتتاح است.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۴۶
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

بیش از هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال پروژه در بیله‌سوار آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل صاحبعلی اصغری اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح خواهد شد که عمده این طرح‌ها در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی است.

به گفته فرماندار بیله‌سوار ، در این چهارچوب ۴۷ پروژه عمرانی با یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار و ۲ پروژه اقتصادی با ۲۳۴ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲۵ نفر افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در ایام دهه مبارک فجر امسال همچنین عملیات گازرسانی به ۲۰ روستای بخش قشلاق دشت با ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

اصغری ، افتتاح طرح‌های بنیاد مسکن در ۶ روستا با ۱۳۷ میلیارد ریال اعتبار، ارتقا و احداث سایت جدید ارتباطی در حوزه ارتباطات و فناوری با ۳۱۲ میلیارد ریال در ۹ روستا ، افتتاح سه مدرسه روستایی با ۲۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال و افتتاح شبکه آبیاری کم‌فشار شماره پنج کشت و صنعت پارس با ۵۴ میلیارد ریال را از جمله طرح‌های آماده افتتاح در این شهرستان عنوان کرد.

فرماندار بیله‌سوار اجرای طرح‌های شهرداری جعفرآباد ، افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی ، افتتاح پروژه‌های حوزه برق با ۱۶۵ میلیارد ریال و نیز افتتاح پروژه‌های حوزه راهداری ، احداث و توسعه راه‌های روستایی ، لکه‌گیری و ایمن‌سازی راه‌ها با ۴۰۰ میلیارد ریال و طرح‌های ویژه دهیاری‌های قشلاق دشت و بیله‌سوار را از دیگر طرح های افتتاحی در این شهرستان ذکر کرد.

اصغری با تاکید بر لزوم بازگو کردن خدمات ارائه شده انقلاب اسلامی بر ضرورت تحقق جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای انجام این امر است که هر مسئول در هر جایگاهی باید این کار را انجام دهد.

وی تصریح کرد: در گرامیداشت دهه فجر ۲۲۲ برنامه در حوزه‌های اقتصادی ، فرهنگی ، هنری و اجتماعی در ۲ بخش جعفرآباد و بخش مرکزی بیله‌سوار مغان برگزار می‌شود.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد.

ارسال نظرات