خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دشمنان هنوز ملت بزرگ ایران اسلامی را نشناخته‌اند

حجت‌الاسلام میثم فیاضی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هنوز ملت بزرگ کشور ما را نشناخته‌اند برای همین مدام در حال دسیسه‌چینی هستند.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۶۲
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ، امروز 12 بهمن در همایش انس و الفت کانون بازنشستگان سپاه شهدای استان که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: دشمنان هنوز نتوانسته‌اند ملت بزرگ ایران را بشناسند برای همین انواع توطئه و دسیسه می‌کنند و با وجودی که شکست سنگینی را متحمل می‌شوند ولی همچنان به اقدامات مذبوحانه خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در ماه بابرکت رجب قرار گرفته‌ایم، بر لزوم قرائت قرآن کریم، ادعیه و مناجات به درگاه ذات اقدس الهی تاکید کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم تا جایی که می‌توانیم از فیوضات این ماه برخوردار شویم و به این ترتیب از نظر روحی و معنوی رشد پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام فیاضی فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه منشاء تحولات بسیار عظیمی نه‌تنها در کشور و منطقه بلکه در جهان بوده است، ایادی استکبار جهانی کشور ما را مستعمره خود قلمداد می‌کرد ولی با این همه نتوانست مقابل موج خروشان ملت ایستادگی کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب به صورت شبانه‌‌روزی در حال دسیسه‌چینی هستند و در هر زمینه‌ای اعم از اقتصادی، علمی، سیاسی و ... هجمه وارد می‌کنند اما راه به جایی نبرده‌اند و هرگز هم نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
 

وی محاصره اقتصادی و سیاسی، حصر علمی، تحمیل جنگ هشت ساله دشمنان علیه نظام و انقلاب را یادآور شد و گفت: با وجود همه دشمنی‌ها توانستیم روی پای خود بایستیم و ماهیت کثیف دشمنان را افشا کرده و شاخ آنها را بشکنیم.

حجت‌الاسلام فیاضی اضافه کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی خود را ارتش چهارم دنیا معرفی می‌کرد ولی در مقابل حماس نتوانست مقاومت کند چراکه خداوند متعال پشتیبان مظلوم‌ها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، گفت: ملت ایران با حضور باشکوه و حداکثری خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر دشمنان را خیره و مبهوت خواهند کرد.

ارسال نظرات