خبرهای داغ:

افتتاح 74 طرح محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در سردشت

فرمانده سپاه سردشت از افتتاح 74 طرح محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در این شهرستان همزمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۴۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

افتتاح 74 طرح محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در سردشتبه گزارش بسیج از آذربایجان غربی، صمدمحمدعلیزاده، فرمانده سپاه سردشت، امروز 12 بهمن در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان ترتیب یافت، گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی 74 طرح محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

وی به افتتاح مدرسه 12 کلاسه در سردشت، گازرسانی به ده روستا، بهره‌برداری از مخزن 2 هزار مترمکعبی فرهنگیان و شهیدان ژاله، آبرسانی به پنج روستا، بهسازی و آسفالت جاده‌هایی روستایی و شهری، بهره‌برداری از چمن مصنوعی، اجرای طرح هادی در 40 روستا اشاره کرد.

فرمانده سپاه سردشت به توسعه شبکه مخابرات با 6 طرح، اصلاح شبکه برق‌رسانی با 10 طرح، افتتاح 2 باب خانه بهداشت، افتتاح پایگاه اورژانس جاده‌ای، اجرای 22 طرح عمرانی روستایی در بخش‌های مرکزی و ربط را مورد اشاره قرار داد.

علیزاده به صرف 265 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها اشاره کرد و بیان داشت: 204 برنامه متنوع برای گرامیداشت دهه فجر با حضور پرشور و حداکثری اقشار مختلف مردم اجرا خواهد شد.

وی برپایی یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدای گمنام، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با امام جمعه، عیادت از بیماران، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این راستا صورت خواهد پذیرفت.

ارسال نظرات