خبرهای داغ:
زلفی گل خبر داد

ساخت ۳ سالن اجلاس بین‌المللی در کشور / دانشگاه بوعلی امروز تبدیل به یک شهرک دانشگاهی شده است

همدان-وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ساخت سه سالن اجلاس بین‌المللی در کشور مصوب شده که سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه بوعلی سینا همدان یکی از آنها است.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۴۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
ساخت ۳ سالن اجلاس بین‌المللی در کشور / دانشگاه بوعلی امروز تبدیل به یک شهرک دانشگاهی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی زلفی گل امروز در آیین افتتاح پروژه دانشکده شیمی و علوم نفت و فاز دوم دانشکده مهندسی در دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: دانشگاه بوعلی امروز تبدیل به یک شهرک دانشگاهی شده است.

وی با بیان اینکه باید بدانیم این شهرک دانشگاهی حاصل عمر اساتید علمی این دانشگاه است، افزود: ما باید همیشه قدردان باشیم ما باید بدانیم این ساختمان ها و این فضاها چگونه شکل گرفته و همیشه قدردان گذشتگان خود باشیم.

 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه در هر سفر استانی حدود ۶۰ تا ۱۵۰هزار میلیارد تومان از اعتبارات وزارت نفت برای تکمیل و احداث پروژه‌ها و خوابگاه‌های متاهلی بهره‌مند می‌شویم، گفت: قدردان وزارت نفت هستیم و این وزارت به دانشکده شیمی و علوم نفت همدان نگاه ویژه دارد و همواره حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه بین‌المللی D8 نیز از دستاوردهای بزرگ برای استان همدان است، گفت: ساخت بسیار سخت است و خراب کردن راحت، یادمان باشد چگونه دیگران برای ساخت و به دست آمدن این دستاوردها زحمت کشیده‌اند و در گذشته تلاش کرده‌اند.

زلفی گل با بیان اینکه با حمایت‌های جهادی استاندار همدان توانستیم بودجه خوبی دریافت کنیم و کارهای خوبی رقم بزنیم و در اکثر دانشگاه‌های کشور نیز اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است، عنوان کرد: ساخت سه سالن اجلاس بین‌المللی در کشور مصوب شده که سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه بوعلی سینا همدان یکی از آنها است.

وی با بیان اینکه این سالن با ظرفیت ۳۲۰ نفر و با استاندارد جهانی در حال ساخت است، یادآور شد: در سفر رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان همدان اجلاس روسای دانشگاه‌ها و اجلاس علم و فناوری را اردیبهشت ماه در استان برگزار خواهیم کرد.

وزیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همچنین دانشگاه بوعلی سینا به واسطه نام بوعلی سینا دانشمندان ویژه و برجسته‌ای دارد که هر کدام از آنها جزء برترین‌های ایران هستند.

در پایان این مراسم از تلاش‌های وزیر علوم و استاندار همدان و مسئولین دانشگاه‌ها و نخبگان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار