آیین نمادین استقبال از کاروان حضرت امام خمینی (ره) در نخستین روز از دهه فجر انقلاب و همزمان با سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن، روز پنجشنبه در گلزارشهدای گمنام بهاباد یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۷۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در این آیین علاوه بر اجرای سرود و پخش نماهنگ، جمعی از موتورسواران با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی و تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به مقام شامخ شهدای گمنام و امام عظیم الشان ادای احترام کردند.
فرمانداربهاباد در این آئین با گرامیداشت و خاطره شهیدان و امام راحل (ره) به اهمیت تبیین خدمات نظام و انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گدشته به اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان تاکید کرد.
علیرضا تیموری بیان داشت: با آغاز چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران جشن‌های مختلف مردمی درسطح شهرستان بهاباد وبخش‌ها وروستا‌ها اجرا خواهد شد تا مردم طعم شیرین دستاورد‌های نظام را احساس کنند.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه، ایجاد خاطره برای جوانان و نوجوانانی است که سال ۵۷ و در زمان ورود امام راحل حضور نداشتند و امروز در سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاقی دوباره می‌کنند.

ارسال نظرات