خبرهای داغ:

تجمع بزرگ دختران رای‌اولی در ارومیه برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری تجمع دختران رای اولی در ارومیه با حضور خواهران انقلابی و ولایتمدار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۹۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان غربی گفت: تجمع بزرگ دختران رای اولی در ارومیه یکی از برنامه‌های شاخص استان به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر است.

وی ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و در نیمی دیگر هم تاثیر می‌گذارند به همین دلیل حضور پرشور آنها در صحنه‌های اجتماعی بسیار ضروری است در این راستا همایش بزرگی با عنوان تجمع دختران رای اولی در سالن شهید آهن‌دوست ارومیه با حضور حداکثری بانوان در این استان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: امسال 256 برنامه همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر در قالب 18 برنامه شاخص در مناطق مختلف آذربایجان غربی توسط خواهران اجرا خواهد شد.

وی به افتتاح مهدهای قرآنی، برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه، آزادسازی زندانیان زن جرایم غیرعمد، دیدار با زنان پیشران انقلاب اسلامی در استان، اعزام راویان برای خاطره‌گویی به مدارس، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره کرد.

موسویان خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی نقش زنان سنی‌مذهب در پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب در ارتباط با مباحث زنان، توزیع بسته‌های معیشتی، برپایی میز خدمت جهادی در مناطق محروم، توزیع جهیزیه، اعزام گروه جهادی به مناطق بی‌بضاعت از جمله سایر برنامه‌ها است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جشن‌های متنوعی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان برگزار خواهد شد و برنامه‌های جذاب و شادی نیز برای اجرا در مساجد استان تدارک دیده شده است.

وی در ادامه به نقش اجتماعی زنان اشاره کرد و گفت: زنان ما  در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامی نشان دادند که راه را می شناسند و قدرت و توانمندی این را دارند که  ضمن ایفای نقش خود، بدنه جامعه را نیز به این سمت  تحقق اهداف متعالی سوق دهند.

موسویان یکی از این نقش ها را  همین انتخابات  عنوان کرد و گفت: ما زنان در همه انتخابات‌ها نشان دادیم که می توانیم بخش عظیمی از مسئولیت افزایش مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را به دوش بکشیم همانطور که رهبر فرزانه انقلاب  در دیدار اخیر خود با بانوان نیز بر این امر صحه گذاشتند و فرمودند که زنها در برخی از مسائلِ شناختِ اشخاص و راهبردها و جریان‌ها، دقیق‌تر و ظریف‌تر از مردها نگاه می کنند و نقاطی را پیدا می کنند؛ لذا در شناخت نامزدهای انتخاباتی، در حضور در پای صندوق‌ها، هم در داخل خانه و هم در خارج خانه می‌توانید نقش ایفا کنید.

وی در پایان با بیان اینکه دهه مبارک فجر، همواره با حضور مردم در ۲۲ بهمن معنا پیدا کرده است و مردم مواضع خود را در این روز به دنیا اعلام می‌کنند، گفت: زنان و دختران استان آذربایجان غربی مثل سال‌های گذشته حضور پرشوری در این راهپیمایی خواهند داشت

ارسال نظرات