خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

تلاش دشمن بازداشتن مردم از انتخابات است

تبریز-فرمانده سپاه عجب شیر گفت: دوستان انقلاب برای رسیدن به تمدن جهانی امیدوارند و از مردم می‌خواهند پای صندوق‌های رای بیایند اما دشمنان انقلاب با طرح توطئه علیه نظام مردم را از حضور حداکثری باز می‌دارند.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۰۶
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در جمع بسیجیان سپاه عجب شیر افزود: به اعتقاد اکثر کارشناسان و تحلیلگران شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی و شعار نه شرقی نه غربی خط مشی جمهوری اسلامی ایران را تعیین کرده است.
 
وی گفت: انقلاب اسلامی معادلات بین‌المللی را در منطقه بر هم زد سیاستمداران عمدتاً غربی و آمریکایی پیروزی انقلاب را با انقلاب‌های بزرگ جهان مطابقت قرار دادند.
 
رشیدی با اشاره به اینکه انقلاب متعلق به همه قشرهای جامعه بود افزود: انقلاب‌های بزرگ جهان اکثراً انقلاب‌های کووردستان، دهقانان، کارگران طبقات برون دست جامعه صحنه آمده بودند اما در ایران همه طبقات پای کار انقلاب شدند.
 
وی با تاکید به ویژگی مذهبی بودن انقلاب گفت: انقلاب‌های عمدتاً بزرگ جهان با دین و مذهب مبارزه می‌کردند اما ویژگی انقلاب ما مذهبی بودن آن است و شعار هیهات منا الذله و وصل به قیام امام حسین در عاشورا و قیام امام زمان از ویژگی‌های مذهبی قیام امام راحل بود.
 
رشیدی در ادامه گفت: هر لحظه می‌توان ندای کمک به مظلومان جهان را جواب داد انقلاب خمینی کبیر با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفتمان آن رژیم شاه را در سختی قرار داد و بدون لشکرکشی و با چند سخنرانی کوتاه مردم را برای قیام علیه طاغوت فراخواند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار