خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار علی خالقی گفت: بزرگ نمایی مشکلات، کوچک نمایی موفقیت ها و ایجاد دوقطبی های کاذب از اهداف دشمن است که به دنبال ناامید سازی و ناکارآمد جلوه دادن نظام در جامعه می باشد.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۵۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند/جنگ شناختی قدرت تصمیم گیری را از انسان می گیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ دوم پاسدار علی خالقی معاون سیاسی سپاه نینوا در دوره توانمند سازی گروههای تأثیرگذار بسیج در شیرآباد گفت: برای موفقیت در جهاد باید دشمن، هدف و مسیر آنها را بشناسیم.کسانی که در فتنه سال قبل شرکت کرده بودند همه دشمن ما نبودند آنها فقط دشمن و هدف دشمن را نشناخته بودند و در مسیر آنها قرار گرفته بودند.
وی اظهار داشت:دشمن در جنگ سخت به دنبال نابودی و استحاله است، در جنگ نیمه سخت به دنبال ناتوان کردن است، مانند فتنه ها که دنبال ناتوان جلوه دادن نظام هستند. و در جنگ ترکیبی دنبال نادانی می باشد چرا که ملتی که نادان شد، ناتوان می شود و به راحتی نابود می شود.
خالقی اظهار داشت: بزرگ نمایی مشکلات، کوچک نمایی موفقیت ها و ایجاد دوقطبی های کاذب از اهداف دشمن است که به دنبال ناامید سازی و ناکارآمد جلوه دادن نظام در جامعه می باشد.
معاون سیاسی سپاه نینوا در پایان تصریح کرد: جنگ شناختی با استفاده از روایت‌های دروغین و تصویرسازی های کاذب به دنبال این است که در موقع لازم تصمیم درست گرفته نشود و حافظه دراز مدت را از ما بگیرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها