خبرهای داغ:
فیض اللهی خبر داد

افتتاح ۱۱۶ پروژه با اعتبار۴۳۵۰ میلیارد ریال طی دهه فجر در بهار

همدان-فرماندار شهرستان بهار از افتتاح ۱۱۶ پروژه با اعتبار ۴ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال طی دهه فجر در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۲۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، مجتبی فیض اللهی در دیدار با امام جمعه شهرستان بهار به مناسبت ایام الله دهه فجر ضمن تبریک عید انقلاب اظهار کرد: امروز عید فطر انقلاب ما است؛ انقلابی که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سال سلطه طاغوت بر مردم، به اضمحلال کشیده شد و این ملت شریف با حضور خود در صحنه تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهار از افتتاح تعداد ۱۱۶ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی طی دهه فجر در شهرستان بهار خبر داد و گفت: تعداد ۱۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته و با اشتغال ۲۶۷ نفر طی دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بهار افزود: تعداد ۱۴ پروژه با اعتبار مورد نیاز ۴۹۰ میلیارد ریال با اشتغال ۲۵ نفر در طی دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه ها در حوزه های مختلف منجمله عمران شهری و روستایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کشاورزی، تعاون روستایی، منابع طبیعی و آبخیز داری، رفاه و تامین اجتماعی ،صنعت، شهرک های صنعتی، انرژی ، برق ،گاز، ارتباطات و فناوری، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افتتاح می‌شود.

فیض‌اللهی با اشاره به طرح سهمیه اشتغال در شهرستان بهار گفت: سهمیه اشتغال در شهرستان یک هزار و ۶۱۹ نفر بود که در ده ماه اول یک هزار و ۶۶۹ نفر اشتغال داشتیم و 6 درصد طی ده ماهه افزایش پیدا کرده که در شهرستان بهار درصد قابل توجهی از نظر اشتغال و پروژه و جذب اعتبارات افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها