برگزاری اردو‌های جهادی در بیش از ۳۰ نقطه کشور در کلان طرح یاسر/اردوی جهادی یک روزه در منطقه ۱۹ تهران

با سالگرد تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) و آغاز دهه مبارک فجر شاهد برگزاری اردو‌های جهادی گسترده ای در سطح کشور جهت ارئه خدمات متنوعی هستیم. در این برنامه جهادی موسسه خدمات درمان بسیجیان با صرف هزینه ۶ میلیارد ریال به ۲۴۹۰ نفر از اهالی این منطقه بصورت کاملا رایگان ۶۴۴۲ خدمات درمانی و پزشکی ارائه نمودند.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۹۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

کلان طرح یاسر موسسه خدمات درمانی بسیجیان به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری بسیج از موسسه خدمات درمانی بسیجیان، با آغاز دهه مبارک فجر موسسه خدمات درمانی بسیجیان در کلان طرح یاسر اقدام به برگزاری اردو‌های جهادی در بیش از ۳۰ نقطه کشور و ارائه خدمات درمانی در راستای عدالت در سلامت و دسترسی آحاد جامعه به ویژه مناطق محروم و حاشیه ایی از مواهب نظام مقدس جمهوری اسلامی و بسیج است که این مهم در حوزه دسترسی به خدمات درمانی و پزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا می‌گردد.

 

اعزام ۳۰ تیم پزشکی متخصص

به گزارش مدیر روابط عمومی موسسه: بیش از ۳۰ تیم پزشکی و متخصص به این مناطق جهت ارائه خدمات اعزام و طی برگزاری این اردو‌های جهادی خدمات مکمل درمان تدارک وپیش بینی شده است.


با توجه به نیاز مناطق محروم و کم برخوردار مناطق حاشیه شهر تهران تعداد ۷۶ نفر از پزشکان و کادر در غالب کلان طرح یاسر سازمان خدمات درمانی بسیجیان، لبخند شادی را بر چهره نیازمندان واقعی نشاندند.


این اردوی جهادی یکروزه که روز پنج شبه مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با آغاز دهه فجر در منطقه ۱۹ تهران محله کم برخوردار و محروم دولتخواه برگزار گردید.

خدمت رسانی به ۲۴۹۰نفر

در این برنامه جهادی موسسه خدمات درمان بسیجیان با صرف هزینه ۶ میلیارد ریال به ۲۴۹۰ نفر از اهالی این منطقه بصورت کاملا رایگان ۶۴۴۲ خدمات درمانی و پزشکی ارائه نمودند.


این خدمات شامل؛ غربالگری سرطان، غربالگری سطح یک سرطان برست و ارجاع جهت دریافت خدمات تخصصی در بیمارستان، درمانگاه‌های تخصصی و عمومی، داخلی، اطفال، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، طب سنتی، طب درد، زنان، مامایی، روانشناسی، ارتوپدی، خدمات پرستاری و ... انجام شد و از طریق سیستم ارجاع دانشگاه علوم پزشکی تهران، روند درمان نیازمندان پیگیری می‌شود.

ارائه خدمات پزشکی تخصصی

این خدمات شامل: دندان پزشکی، ویزیت، جراحی، فیشور سیلانت، وارنیش فلوراید، جرم گیری و بروساژ، ترمیم به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال، ویزیت ۲۴۴۰ نفر به ازای هر نفر میانگین ۱۵۰ هزارتومان ویزیت جمعا ۳۶۶۰۰۰۰۰۰۰ ریال، خدمات سطح یک ناباروری و معرفی جهت دریافت خدمات رایگان به مراکز تخصصی طرف قرارداد داروخانه جهادی، نسخه پیچی و اعطای داروی رایگان حدود ۴۶۵ نسخه به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال، خدمات طب سنتی و طب اسلامی ۴۹۶ میلیون ریال و هماهنگی ارجاع ۵۰ به مراکز درمانی جهت انجام ادامه درمان انجام شد.


باتوجه به این که برخی از خانواده‌ها از فرزندان خردسال همراه داشتند به منظور آسودگی خاطر والدین، غرفه فرهنگی در محل اردوی جهادی پیش بینی و تعبیه گردید و مربیان فرهنگی و آموزشی برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا نمودند و به ۱۳۵ کودک و نوجوانان هدیه ایی به رسم یاد بود دادند.

کلان طرح یاسر و عدالت درمانی

موسسه خدمات درمانی بسیجیان طی برنامه ریزی خود در اجرای کلان یاسر با ساماندهی گروه‌های جهادی پزشکی در نظر دارد که تا رسیدن به اهداف عدالت در ارائه خدمات سلامت درمانی کشور از این دست اردو‌های جهادی برگزار نماید.

 

ارسال نظرات