خبرهای داغ:

اجرای ۱۵۰ برنامه همزمان با چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی در ماکو

فرمانده سپاه ماکو از اجرای ۱۵۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۹۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌غربی سرهنگ پاسدار غلام عباس مرادزاده امروز ۱۱ بهمن در نشست خبری که با محوریت تشریح برنامه‌های دهه فجر در سالن جلسات فرماندهی سپاه ماکو برگزار شد، گفت: این برنامه‌ها در قالب‌های متنوعی همچون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، بصیرتی، محرومیت‌زدایی و ... با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن» برنامه‌ریزی شده است، به اجرا در می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه دهه‌ فجر روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

فرمانده سپاه ماکو نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه یگان‌های خودرویی، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، دیدار با امام جمعه و برگزاری یادواره شهدا و نشست های تبیینی پایگاه محور را از جمله برنامه‌های این ایام در شهرستان ماکو عنوان کرد.
مرادزاده بیان کرد: همه برنامه‌ها با محوریت جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی برگزار خواهد شد.

وی در آخر با بیان اینکه به زمان برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم نزدیک می‌شویم گفت: با تأکید بر تحقق چهار راهبرد "مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت انتخابات" که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده و حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات و شعار محوری "جشن ملی، مشارکت پرشور، آیندة روشن" در این ایام باشکوه مورد توجه قرار گرفته و برنامه ریزی شده است .

ارسال نظرات