معاون پارلمانی رییس جمهور:

حضور مردم در صحنه های مختلف امنیت آور است

معاون پارلمانی رییس جمهور در گناوه گفت : حضور مردم در صحنه‌های مختلف برای کشور امنیت آور و باعث بازدارندگی در برابر توطئه‌ها و هجمه‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۷۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

حضور مردم در صحنه های مختلف امنیت آور است

به گزارش خبر گزاری بسیج از گناوه، سید محمد حسینی در یادواره شهید سید مرتضی حسین زاده در گلزار شهدای گناوه گفت: اکنون که در آستانه رویداد مهم سیاسی انتخابات قرار داریم یک بار دیگر باید نشان دهیم که با همان روحیه دهه اول انقلاب در صحنه هستیم و از ارزش‌ها، اصول و آرمان‌های شهدا دفاع کرده و به همه قدرت‌های جهان نیز نشان خواهیم داد که ما یکپارچه و منسجم هستیم و از جبهه مقاومت هم دفاع می‌کنیم.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پیشگام و طلایه دار در حرکت‌های مردمی بوده و در این دوره از انتخابات نیز مانند گذشته شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

حسینی ادامه داد: امام راحل (ره) در وصیت نامه‌اش تاکید دارد که در همه انتخابات اعم از ریاست جمهوری و مجالس شورای اسلامی و خبرگان حضور داشته باشیم و استثنایی قایل نشویم.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: امام از ابتدای پیروزی انقلاب و قیام خود از دهه ۴۰، ماهیت آمریکا و رژیم صهیونیستی را با الهام از کلام نبوی و آیات قرآنی تشخیص داد.

فرماندار گناوه نیز در این آیین به بیان خدمات دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر چندین طرح مهم در حوزه‌های راه، بهداشت و ورزش افتتاح و اجرایی می‌شود.

محمدتقی صفری گفت: این شهرستان در دوران انقلاب از جمله دفاع مقدس نقش مهمی داشته و در این زمینه ۲۳۰ شهید تقدیم انقلاب و میهن کرده و دارای ۴۹ آزاده، سه هزار رزمنده و ۷۰۰ جانباز و سرداران بزرگی است.

شهید سید مرتضی حسینی زاده متولد ۱۳۴۴ در شانزدهم آبان ۱۳۶۱ در موسیان به درجه رفیع شهادت نایل و در شهر گناوه به خاک سپرده شد./

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار