امام جمعه مشگین شهر:

سیطره امریکا در منطقه رو به افول است

مشگین شهر - امام جمعه مشگین شهر گفت: سیطره امریکا در منطقه رو به اوفول بوده و ایران با اتکا به پروردگار عالم و جوانان متعهد و غیور قله های علمی و نظامی را در دنیا فتح می کند.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۴۸
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

سیطره امریکا در منطقه رو به افول است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه این هفته مشگین شهر با تبریک دهه فجر اظهار کرد: سیطره آمریکا در منطقه رو به اوفول بوده و ایران با اتکا به پروردگار عالم و جوانان متعهد و غیور قله های علمی و نظامی را در دنیا فتح می کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران به کشوری بسیار قدرتمند تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: اگر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی نبود دشمن از گزینه های روی میز استفاده می کرد.

خطیب جمعه مشگین شهر برگزاری پرشکوه اعتکاف را یادآور شد و بیان کرد: با گسترش و تعمیق باورهای دینی سال گذشته ۶۰۰ هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کرده بودند که امسال بیش از یک میلیون نفر در ۷ هزار مسجد این مراسم انجام شد ونسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است.

باوقار بیان کرد: ۸۰ درصد معتکفین جوانان و نوجوانان کشور اسلامی بودند که این برنامه واقعا حرکتی بی نظیر هست و دشمنان ایران اسلامی را ناامید کرد.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره و دستاوردهای عظیم ماهواره ای ایران گفت: این اقدامات نگرانی امریکا و متحدانش را به همراه دارد و این پرتاب و موفقیت کامل به دست جوانان غیور ایران اسلامی صورت گرفته است.

امام جمعه مشگین شهر گفت: این نشان می دهد ایران اسلامی بعد از 45 سال توانسته است تحریم های ظالمانه را بشکند و در مقابل تهدید و فشار ابرقدرت ها بازدارندگی ایجاد کند.

باوقار افزود: شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند که طبق فرمایشات مقم معظم رهبری بر هر مسلمان و مومنی یک وظیفه و واجب شرعی است و اطاعت از فرمان ولی واجب تر که عمل به دستورات ایشان و حضور پرشور در پای صندوق های رای است.

وی تصریح کرد: ایران کشور مستقلی است و این موضوع برای جمعیت کل دنیا خیره کننده هست که ایران به پیشرفت های فوق العاده ای دست می یابد.

ارسال نظرات