خبرهای داغ:
سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه:

کرمانشاهیان منتظر هوای سرد باشند

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به پایان فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه از بامداد شنبه، گفت: کرمانشاهیان منتظر هوای سرد باشند.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۸۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، علی محمد زورآوند اظهار کرد: ‬ بر اساس‬ آخرین‬ نقشه‬ های‬ هواشناسی‬ فعالیت سامانه ناپایدار حاکم در جو منطقه، تا بامداد فردا (شنبه) ادامه داشته، به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می‌شود.

وی‬ افزود: انتظار می‌رود، شرایط ناپایدار تا عصر امروز (جمعه) به خصوص در نیمه غربی و نواحی شمالی، شدت بیشتری داشته، بارش علاوه بر ارتفاعات، گردنه‌‏ها و نواحی سردسیر، در مناطق معتدل نیز به صورت برف مشاهده شد.

سرپرست سازمان هواشناسی کرمانشاه تصریح کرد: روند کاهشی دما تا روز یکشنبه تداوم داشته، به تدریج و به شکلی محسوس متوسط دما در سطح استان کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود، کمینه دمای هوا در روزهای شنبه و به ویژه (یکشنبه)، به طور غالب بین ۵ تا ۱۰ درجه زیر صفر، در نقاط سردسیر و معتدل استان به ثبت برسد.

به گفته سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه کاهش دما، شرایط را برای تشکیل مه (به خصوص در اوایل روز) تشدید می‌کند.

زورآوند ‌خاطرنشان کرد: از عصر یکشنبه تا روز سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، علاوه بر افزایش دمای شبانه، مجدداً شاهد بارش‌های متناوبی از برف و باران در سطح استان خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار