مسوول بسیج رسانه چهار محال و بختیاری، از استقبال ۱۰۰درصدی از جشنواره هفتم رسانه ای ابوذر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۷۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان روز ‌شنبه 14بهمن با معرفی برگزیدگان از سوی بسیج رسانه استان در مجتمع فرهنگی هنری لاله شهرکرد به‌ کار خود پایان داد.

سرهنگ پاسدار احسان ربیعی، با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری گفت:جشنواره هفتم رسانه ای ابوذر با استقبال ۱۰۰درصدی و ارسال ۵۰۰ اثر به دبیرخانه در یازده قالب و ۱۳محور و موضوع برگزار شد.

آثار در قالب گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، کلیپ و گزارش ویدیویی، عکس، مستند و پادکست به مرحله داوری ‌رسیدند.

سرهنگ پاسدار ربیعی با اشاره به محورهای آثار، اظهار داشت: مهار تورم و رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، خانواده جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، جایگاه زن در تعالی جامعه، نقش عفاف و حجاب در اعتلای جامعه و مکتب حاج قاسم از محورهای امسال جشنواره بود.

مسوول بسیج رسانه چهار محال و بختیاری، اظهار داشت: بیش از ۷۰درصد از سی و هشت اثر برگزیده این جشنواره متعلق به خواهران رسانه ای است.

وی افزود: شایسته تقدیرهای جشنواره ابوذر استان چهارمحال و بختیاری هم بین برادران و خواهران به نسبت مساوی می باشند.

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه استان تاکید کرد: جشنواره ابوذر بستر مناسبی برای عینیت بخشی به وحدت جامعه رسانه‌ای استان است تا از طریق شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اصحاب رسانه و تقویت روحیه این عزیزان انگیزه‌های آنان را در رسیدن به نقطه اوج حرفه خود تقویت کنیم.

سرهنگ ربیعی افزود: همدلی، هم‌گرایی و هم‌افزایی متخصصان رسانه و فضای مجازی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره بود که از ۲ سال گذشته این همدلی افزایش پیدا کرده است.

ارسال نظرات