خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

مأیوس شدن در دفاع از ارزش‌ها تحقق هدف دشمن است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه مأیوس شدن در دفاع از ارزش‌ها تحقق هدف دشمن است، گفت: به برکت خون شهدا کوچک‌ترین خللی در مسیر پیشرفت و توسعه انقلاب اتفاق نیفتاده است.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۰۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

حجت الاسلام حسین گلچهره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در طول این سالیان منحصر به فردترین جنگ‌ها و تهاجمات جهان در مولفه‌های نظامی، علمی، فرهنگی و... علیه انقلاب و ارزش‌های آن بوده و به برکت خون شهدا کوچک‌ترین خللی در مسیر پیشرفت و توسعه انقلاب اتفاق نیفتاده است و این خود نشان از کارآمدی یک نظام سیاسی است.

وی با بیان اینکه مأیوس شدن در دفاع از ارزش‌ها تحقق هدف دشمن است، گفت: مردم ما در با کیفیت طی کردن مسیر انقلاب بسیار تلاش کردند و البته مشکلات و سختی‌هایی هم در این راه تجربه کردند، اما رنج و سختی‌های ما رنج صعود بوده‌اند نه رنج سقوط.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: سختی‌های قبل از انقلاب از جنس سختی‌های سقوط بودند که توسط یک دیکتاتور مستبد بی‌کفایت و اطرافیانش به مردم تحمیل می‌شد، و انتهای رنج سقوط خواری و ذلت است، هر چند لذت زود گذری هم داشته باشد اما رنج صعود با نصرت الهی همراه است و منجر به رشد و موفقیت می‌شود.

وی یکی از اصلی‌ترین نقاط سیاه رژیم طاغوتی را فساد و عیاشی و بی بند و باری شاه و خانواده‌اش و سایر درباریان برشمرد و گفت: قبل از انقلاب جوشش حاکمیت از یک منشا فساد و آلودگی بود و بعد از انقلاب جوشش حاکمیت از یک منشا پاک، مطهر و معنوی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار