خبرهای داغ:
خجسته ناصرانی یکی از دریافت کنندگان وام از قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج بـرای توسـعه پـرورش تـوت فرنگـی بوده‌است.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۵۴
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مهیار خجسـته ناصرانی جوان ۳۷ سـاله از شهرسـتان شـفت استان گیلان در حوزه پرورش توت فرنگی فعال اسـت، کارآفرینی که نه تنها بـرای هفـت نفـر ایجـاد اشـتغال کرده اسـت بلکه به افـراد جویای کار و بومیان محله در حوزه تخصص اش مشاوره ارائه می‌کند.


سـه هزار متر زمین زیر کشـت محصول توت فرنگی اسـت این جوان کل سـال را کار و تلاش می‌کند تا در ۲ نوبت برداشـت محصول انجام دهـد چهـار تـن محصـول کـه از اواخـر اردیبهشـت تـا تیرمـاه صـورت میگیرد.

 

توسعه زمین زیرکشت توت فرنگی باهدف اشتغال‌زایی


خجسـته ناصرانی از اینکه فعالیت‌اش را از سـال ۱۳۹۲ آغاز کرده اسـت می‌گوید که زمین زیر کشت را از یک هزار متر به سه هزار متر افزایش داده و تجهیزات اش را به‌روزرسانی کرده است.


وی از وامـی کـه قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج بـرای او فراهـم کـرده اسـت می‌گویـد کـه ۱۰۰ میلیـون تومـان بـرای توسـعه پـرورش تـوت فرنگـی از ایـن نهـاد دریافت کرده‌ام.

 

توسعه زمین زیرکشت توت فرنگی باهدف اشتغال‌زایی


ایـن کارآفریـن دربـاره نحـوه فـروش توت فرنگـی می‌گوید که به صورت مستقیم و با حذف واسطه‌ها محصول را به فروش می‌رساند و حتی در شهرسـتان به خاطر اینکه محصولی سـالم پرورش می‌دهد مورد استقبال مردم بومی قرار گرفته است.


به گفته این هنرمند، اگر محصولی با کیفیت و سالم ارائه شود به طور قطع مورد استقبال مردم قرار گرفته و بازار خوبی را فراهم میکند.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها