خبرهای داغ:
بانوی جهادگری که زمینه اشـتغالزایی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۱۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سـکینه دانشـی بانوی جهادگری از شهرسـتان رفسـنجان کرمان است که با راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسـنه زمینه اشـتغالزایی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است.


ایـن بانـوی تسـهیلگر کـه از سـال ۱۳۹۷ کار خـود را بـا راه‌انـدازی صنـدوق اشـتغالزایی مـردم یـار پایـگاه ام‌البنیـن (س) و گـردش مالی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی شـروع کرده که اکنون ۸۰۰ نفر در آن عضو هستند و به ۷۹۰ نفر با کارمزد یک درصد تسهیلات پرداخت کرده است.



جهادگری بانوی رفسنجانی بااشتغالزایی برای ۱۲۰۰ بانو


در همیـن راسـتا بـرای ایجـاد اشـتغال، ۵ کارگاه خیاطـی، جوجه‌کشـی، شـیرینی‌پزی، نانوایی، تولید سوسـیس و کالباس و دامپـروری را ایجـاد کـرده اسـت تـا مـردم بومـی از ایـن طریق کسـب درآمد کنند.

سـکینه دانشـی تسهیلات قرض‌الحسـنه را بـه اعضـای صنـدوق بـرای ایجـاد مشـاغل خانگـی و خرد پرداخت میکنـد از این طریق زنـان سرپرسـت خانـوار موفـق شـده‌اند در ۴۰ مـورد رشـته‌بری، پته‌دوزی، قالیبافی، صنایع دستی و... مشغول به کار شوند.

همچنیـن بـا همـکاری بانک‌هـای کارآفریـن و رسـالت در راسـتای ایجـاد مشـاغل خانگـی و معرفـی بانـوان بـرای دریافـت تسهیلات قرض‌الحسنه همکاری میکند.



جهادگری بانوی رفسنجانی بااشتغالزایی برای ۱۲۰۰ بانو



ایـن بانـوی کارآفریـن میگویـد: بسـیاری از بانـوان توانسـته‌اند بـا تسهیلات  خـرد و تجهیزاتـی از جملـه چرخ خیاطی توسـط قرارگاه اقتصاد مقاومتی در خانه‌های خود مشغول به کار شوند.


این بانوی کارآفرین در ۲ گروه جهادی فعال است و به تازگی اقدام بـه تشـکیل تعاونـی کـرده کـه امیـدوار اسـت با حمایت‌های قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج بتوانـد از طریـق ایـن تعاونـی بـا تسـهیل در موانـع تولیـد زمینه اشتغال بسیاری از بانوان را فراهم کند.


خواهر بسـیجی سـکینه دانشـی رتبه اول کشـوری در سـال، ۱۳۹۸ رتبـه اول اسـتان در سـال ۱۳۹۹ و منتخـب کشـوری در زمینـه اشـتغالزایی را در سـال ۱۴۰۰ کسـب کرده اسـت. این بانوی کارآفرین کـه ۵۵ سـاله اسـت مـدت ۳۴ سـال در عرصه‌هـای مختلـف بسـیج از جمله فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی فعالیت دارد و افتخار میکند که یک بسیجی فعال است.


انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها