با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

پروژه مدرسه‌سازی خیری اردبیل افتتاح می‌شود

اردبیل- مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: با حضور وزیر آموزش و پرورش پروژه مدرسه‌سازی خیری مصلی‌نژاد اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۶۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

پروژه مدرسه‌سازی خیری اردبیل افتتاح می‌شود

بهزاد محمدی خلفلو در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ، اظهار کرد: این پروژه خیرساز شامل مدرسه ۱۲ کلاسه است که با تأمین صد درصد اعتبارات از سوی خیر ساکن تهران احداث و راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: عملیات احداث این مدرسه از سال ۱۴۰۰ شروع شده و در اواخر سال ۱۴۰۲ شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه با زیربنای یک‌هزار و ۸۰۰ متر مربع هستیم.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل این مدرسه را شامل ۱۲ کلاس، آزمایشگاه، سایت کامپیوتر، کارگاه و سالن اجتماعات معرفی کرد و گفت: خیر نیک‌اندیش ملزومات آموزشی و کارگاهی را برای این مدرسه مهیا کرده تا دانش‌آموزان تحصیلی شایسته و مناسب داشته باشند.

محمدی افزود: نوسازی مدارس تنها محوطه‌سازی و آسفالت این مدرسه را اداره کل نوسازی استان انجام داده تا این مجموعه آموزشی آماده بهره‌برداری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما نیازمند چنین سرمایه‌گذاری‌هایی با همراهی خیرین هستیم تا نسل آینده در بهترین فضای آموزشی و پرورشی تربیت یافته و بتوانند نقش‌آفرینی اصلی را در آینده انجام دهند.

محمدی اضافه کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر پروژه‌های مدرسه‌سازی در استان اردبیل در مجموع به تعداد ۲۳ پروژه آماده افتتاح شده که بخشی از آنها در شهرستان‌های مختلف به بهره‌برداری رسید.

وی رویکرد نوسازی مدارس را احداث پروژه‌های با کیفیت بالا و تأثیرگذاری بر بهبود تعلیم و تربیت و یادگیری دانش‌آموزان اعلام کرد و ادامه داد: الگوی معماری ایرانی، اسلامی در احداث این پروژه‌ها مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل بیان کرد: ما به ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل نیاز داریم که در احداث و راه‌اندازی این واحدهای آموزشی نیاز به همراهی خیران است تا بتوانیم شرایط مطلوبی را برای تحصیل دانش‌آموزان مهیا کنیم.

ارسال نظرات