خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: عملیات والفجر ۸ یکی از عملیات های بسیار زیبای تاریخ دفاع مقدس بود که درسهای آموزنده ای داشت.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۸۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

عملیات والفجر ۸ درسهای آموزنده ای داشت/وحدت در انتخابات سد محکمی در برابر نفوذ غرب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه مینودشت ضمن تبریک ۲۰ بهمن سالروز عملیات غرور آفرین و الفجر و روز حفاظت گفت: از دستاوردهای عظیم حوزه دفاعی، نتایج عملیات والفجر ۸ می باشد. اگر می بینیم عملیات غرورآفرین والفجر ۸ موجب توجه دنیا می شود و بازتاب بزرگی در رسانه های دنیا پیدا می کند، تمام آن متکی بر ایمان و عقیده و اعتقادات رزمندگان دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه نینوا در ادامه گفت :عملیات والفجر ۸ یکی از عملیات های بسیار زیبای تاریخ دفاع مقدس بود که درسهای آموزنده ای داشت.

 ملک شاهکوهی تصریح کرد : رعایت حفاظت گفتار که بین رزمندگان رایج شده بود از درس های بسیار مهم این عملیات است و فرماندهان نسبت به این مسئله (حفاظت اطلاعات) تذکر داده بودند و حتی رزمندگانی که در یک سنگر با هم زندگی می کردند این حفاظت گفتار را رعایت می کردند.

فرمانده سپاه نینوا در ادامه اشاره کرد: این حفاظت گفتار باعث شد آن عملیات غرورآفرین در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثبت شده و دشمن شکست مفتضحانه خورد و امروز به نام روز حفاظت اطلاعات در سپاه گرامی داشته می شود

وی اظهار داشت: دلیل اصلی ایجاد این فرهنگ در عملیات والفجر ۸، ایمان، باور و اعتقاد رزمندگان بود. چون ایمان و اعتقاد به موضوع داشتند، باعث شد موضوع دوم هم اتفاق بیفتد که آن هم عمل به اصول و ملاحظات حفاظتی توسط آحاد رزمندگان بود. یعنی تک تک رزمندگان به اصول حفاظتی عمل کردند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان در پایان وحدت در انتخابات پیش‌رو را سد محکمی در برابر نفوذ غرب دانست و گفت: نسل انقلابی ما کار بزرگی انجام داد؛ ثمره این عمل ۴۵ سال است که حفظ شده و مهم‌تر از آن، استمرار این حرکت در عصر امروز است. هم‌اکنون بیش از زمان قبل به نسل انقلابی نیاز داریم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار عباس خسروی تقدیر و سرهنگ پاسدار سیدمحمودحسینی بعنوان فرمانده جدید سپاه مینودشت معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها