فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که می‌تواند جلوی تنش‌آفرینی و توطئه‌های دشمن را بگیرد حضور مردم در پای صندوق‌ رأی است.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۵۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست جهاد تبیین با محوریت "برگزاری انتخابات پرشور" با حضور جمعی از بسیجیان حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها بخش باباحیدر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علیرضاعربی،با تبریک فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر،یکی از مهم ترین اقدام برای جلوگیری از توطئه های دشمن را حضور مردم در پای صندوق های رای دانست و گفت:یکی از مهمترین اقداماتی که می‌تواند جلوی تنش‌آفرینی و توطئه‌های دشمن را بگیرد حضور مردم در پای صندوق‌ رأی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان ادامه ادامه داد: حضور پرشور در انتخابات ادای دین به شهدا و نیز ضمن استفاده از حق انتخاب است.

وی، تاکید کرد:سپاه و بسیج در انتخابات همچنان در کنار مردم خواهند بود و بدون اینکه از فرد و یا گروه خاصی طرفداری کنند، صادقانه در تبیین و ضرورت مشارکت مردم در انتخابات خواهند کوشید.لازم است در انتخابات پیش رو، هرکس با آنچه که در توان دارد، امیدآفرینی کند تا ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.انتخابات یک فرصت است و اگر علی‌رغم همه مشکلات نتوانیم شرکت کنیم، قطعاً نخواهیم توانست ایده‌های تحول‌گرا را بر کرسی بنشانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، افزود: حضور در انتخابات و شرکت در پای صندوق‌های رای به خودی خود ارزش بوده و نشان می‌دهد نسبت به سرنوشت خود و میهن اسلامی حساس هستیم ولی کافی نیست بلکه انتخاب باید براساس شناخت کامل و دقیق بوده و پیشینه و برنامه نامزدها را بدانیم و هوشمندانه انتخاب کنیم تا کشورمان را در مسیر سعادت همه‌جانبه قرار دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار