خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: نتیجه و شاهکار یکی از دستاوردهای صنعت دفاعی در عملیات والفجر ۸ متجلی شد که حیرت جهان را برانگیخت و روز حفاظت اطلاعات نامگذاری شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۶۵
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

رعایت حفاظت گفتار بین رزمندگان از مهمترین دلایل پیروزی در عملیات والفجر 8 بود/ وحدت در انتخابات پیش‌رو سد محکمی در برابر نفوذ غرب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا با گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات اظهار کرد: عملیات والفجر ۸ یکی از عملیات‌های زیبا، پیچیده و شگفت‌انگیز در تاریخ دفاع مقدس بود که درس‌های آموزنده‌ای داشت و جهان را متحیر کرد.

وی رعایت حفاظت گفتار بین رزمندگان را از مهمترین دلایل پیروزی در عملیات ذکر کرد و افزود: فرماندهان نسبت به موضع (حفاظت اطلاعات) تذکر داده بودند و حتی رزمندگانی که در یک سنگر با هم زندگی می‌کردند این حفاظت گفتار را رعایت می‌کردند.

فرمانده سپاه نینوا گفت: این حفاظت گفتار باعث شد آن عملیات غرورآفرین در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثبت شده و دشمن شکست مفتضحانه خورد و امروز به نام روز حفاظت اطلاعات در سپاه گرامی داشته می‌شود

ملک‌شاهکوهی اظهار کرد: دلیل اصلی ایجاد این فرهنگ در عملیات والفجر ۸، ایمان، باور و اعتقاد رزمندگان بود. چون ایمان و اعتقاد به موضوع داشتند، باعث شد موضوع دوم هم اتفاق بیفتد که آن هم عمل به اصول و ملاحظات حفاظتی توسط آحاد رزمندگان بود. یعنی تک تک رزمندگان به اصول حفاظتی عمل کردند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان در پایان وحدت در انتخابات پیش‌رو را سد محکمی در برابر نفوذ غرب دانست و گفت: نسل انقلابی ما کار بزرگی انجام داد؛ ثمره این عمل ۴۵ سال است که حفظ شده و مهم‌تر از آن، استمرار این حرکت در عصر امروز است. هم‌اکنون بیش از زمان قبل به نسل انقلابی نیاز داریم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها