۲ هزار خانوار شهرستان نمین از آب شرب بهره‌مند شدند

طرح آبرسانی به ۲ هزار خانوار روستاهای شهرستان نمین استان اردبیل به میمنت دهه مبارک فجر، در آیینی با حضور مردم و مسئولان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۰۵
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

۲ هزار خانوار شهرستان نمین از آب شرب بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل عصر سه شنبه در آیین افتتاح طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان نمین اظهار کرد: این طرح با عنوان "موقعیت شهید محمد مرادجو" و برای برخورداری ۲ هزار خانوار از آب شرب سالم و بهداشتی در نمین و روستاهای خانقاه علیا و دو دران این شهرستان اجرا شده است.

علیرضا نعمت سلطانی افزود: برای اجرای این طرح عمرانی بزرگ، ۱۱ کیلومتر خط انتقال، ۲ مخزن با گنجایش ۱۰۰ و ۲۰۰ متر مکعب و یک باب ایستگاه پمپاژ آب احداث شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح عمرانی با دورنمای پوشش آب جمعیت مورد نظر تا سال ۱۴۲۰، در سال جاری آغاز شده بود و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل دهه مبارک فجر را به حضار تبریک گفت و افزود: هر طرح عمرانی را که برای رفاه اهالی در جای جای استان اردبیل اجرا می‌کنیم، حاصل برکات نظام اسلامی و خون شهداست.

نعمت سلطانی گفت: در حال حاضر ۳۰ شهر و بیش از ۹۹۱ روستای استان اردبیل زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل قرار دارند و افزون بر ۴۰۱ هزار نفر جمعیت در مناطق روستایی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

سردار علی فدوی جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این آئین، یاد و خاطره امام امت و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم و مسئولان تبریک گفت.

وی خدمات رسانی به مردم در دوردست ترین نقاط کشور را از هدف‌ها و برنامه‌های جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: همبستگی و انسجام ملی همواره در جامعه ما باعث خلق حماسه‌ها و حضور تاثیرگذار مردم در ایام الله‌ها شده است.

شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل در مسیر جاده ارتباطی اردبیل - آستارا قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار