همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم مراسم عزاداری در اشکفتک برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۵۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ مراسم عزاداری همراه با سفره موسی بن جعفر علیه السلام در محل حسینیه گلزار شهدای اشکفتک برگزار شد.

حجت‌الاسلام رییسی، در این مراسم با تسلیت شهادت مظلومانه هفتمین  اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام و گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به اخلاق و رفتار حضرت‌ امام موسی کاظم علیه السلام گفت: حضرت امام موسى كاظم علیه السلام بسيار با فضل، متين، شجاع و بخشنده بودند.

وی ادامه داد: كيسه‌‌هاى درهمى كه آن حضرت مى‌بخشيد، زبانزد خاص و عام شده بود و خانواده آن حضرت مى‌گفتند: شگفت از كسى كه كيسه درهم موسى كاظم علیه السلام  به او مى‌رسد و او هنوز از كمبود شكايت مى‌كند!.

کارشناس مسایل فرهنگی، به حضور گسترده در راهیمیایی 22بهمن و انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برای اقتدار ملی ایران اسلامی لازم است، وظیفه ما حضور چشمگیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری و با بصیرت در انتخابات است.

 مسئول هیات رزمندگان اسلام اشکفتک، درحاشیه این مراسم گفت: اقامه نماز جماعت مغرب و عشا دعای توسل قرائت و سپس روضه خوانی و سینه زنی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات